مدیرعامل شركت بیمه رازی گفت: بیش از 70 درصد موتورسیكلت هایی كه در سطح كشور بیمه هستند، زیرپوشش بیمه رازی قرار دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " یونس مظلومی" روز یکشنبه در مراسم افتتاح سرپرستی بیمه رازی در استان یزد با بیان اینکه این بیمه خدمات متنوعی را به مردم ارائه می دهد، افزود: بیمه رازی در صدور  بیمه نامه موتورسیکلت تجربه ویژه ای دارد و کارکنان این مجموعه از توانمندی خاصی در این زمینه برخوردارند.

وی با اشاره به حجم بالای موتورسیکلت در کشور، توجه به بحث بیمه این نوع وسایل نقلیه را مورد تاکید قرار داد.

وی بیمه رازی را در سطح كشور در همه بخش ها پیشرو توصیف کرد و گفت:  به دنبال ارائه خدماتی هستیم که از سوی سایر  بیمه ها ارائه نمی شود.

مدیر عامل بیمه رازی خاطر نشان کرد: در کنار ارائه خدمات صدور بیمه نامه های تکمیلی درمان، بیمه نامه های تکمیلی بازنشستگی از سوی بیمه رازی صادر می شود.

وی از صدور بیمه نامه های بزرگ در کنار بیمه نامه های خرد در طرح های اقتصادی کلان خبر داد و گفت: در حال حاضر شناورهای خارجی  با بیمه نامه رازی به آب های خلیج فارس و دریای عمان وارد می شوند.

مدیر عامل بیمه رازی اضافه کرد: همچنین در بحث بیمه نامه های بزرگ کلیه تاسیسات شرکت های پایانه صادرات نفتی در جزیره خارک و بندر نکاه دارای بیمه نامه های رازی می باشند.

وی صدور بیمه نامه مسئولیت مدنی به صورت انبوه و گسترده را از دیگر خدمات بیمه رازی برشمرد و تصریح کرد: در بحث بیمه زندگی نیز دو سال است که وارد شده ایم و توسعه خوبی داشته است.

رئیس هیات مدیره بیمه رازی كشور در سخنانی به سوابق ، طرح ها ، برنامه ها و خدمات مختلف این بیمه به افراد زیرپوشش در سطح كشور اشاره كرد و گفت:  بیمه رازی از قدیمی ترین بیمه هایی است كه در ایران فعالیت خود را آغاز كرده و هم اكنون بیش از هفت میلیون بیمه نامه رازی در کشور در دست مردم است.

" محمد رضا گنجی " اضافه كرد: تاكنون 26شعبه بیمه رازی در سطح كشور افتتاح شده و 850 نمایندگی هم در اقصی نقاط كشور در خدمت به مردم و بیمه گذاران فعالیت جدی دارند .

وی با بیان اینکه بیمه رازی در استان یزد جوان است نیاز این استان به ایجاد و راه اندازی 50 نمایندگی در سطح استان اعلام کرد و گفت: در این زمینه آماده هرگونه همکاری هستیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا