در اين آيين مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان در سخناني ضمن تشكر از همت شركت مخابرات در ايجاد و تاسيس اين مركز آموزش عالي كه با امكاناتي بسيار خوب سعي در توليد علم و تربيت نيروهايي كارآمد در رشته هاي خود دارد ، از جمله اهداف بسيج را در هر جا ، حفظ دين و اعتقادات ديني جامعه دانست.

وي با اشاره به فرمان مقام معظم رهبري بابت ضرورت تشكيل بسيج دانشجويي و طلاب ،‌لزوم شكل گيري كرسي هاي تبادل انديشه آزاد در بين دانشجويان را يادآور شد و گفت: در اين سلسله نشست ها بايد دانشجويان با روشن بيني به بررسي و تحليل مسايل مختلف اجتماعي، علمي، سياسي و اعتقادي بپردازند تا بتوانند به ساير اركان اجتماعي نيز، اين انديشه هاي روشن را تعميم دهند.

سرهنگ ميرعلي ضمن تشكر از پيشرفت هايي كه در بخش فناوري اطلاعات و اينترنت در كشور توسط مخابرات انجام شده است بر ضرورت شناخت آسيب هاي آن نيز تاكيد كرد و گفت: قاعدتاً هيچ مركز علمي شايسته تر از همين مركز دانشجويي و علمي براي تبيين و شناخت آسيب هاي اجتماعي ياد شده و راههاي جلوگيري از صدمات آن نيست و تنها دانشجويان و كارشناسان همين مركز و مراكز مشابه شايستگي آن را خواهند داشت.

وي در پايان از زحمات و حمايت ارزنده و همه جانبه مديران شركت مخابرات از مركز علمي ، كاربردي و دانشجويان آن و نيز از بسيج و ارزشهاي متعالي آن ، تقدير و تشكر كرد.

پيش از سخنان مسئول سازمان بسيج دانشجويي استان، مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات و حكمتي مقدم سرپرست مركز علمي ، كاربردي مخابرات استان در رابطه با مسايل اين مركز آموزش عالي و نيز وضعيت و چشم انداز فعلي شركت مخابرات استان و هدف از راه اندازي اين مركز، سخناني را بيان داشتند.

گفتني است در اين آئين آقاي محمدرضا ناظر از همكاران شركت مخابرات استان و از دانشجويان مركز علمي كاربردي مخابرات استان بعنوان مسئول پايگاه بسيج دانشجويي اين مركز معرفي شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا