نشست معارفه نيروهاي انساني جديد كه در آزمون تبديل وضعيت كاركنان قراردادي دستگاههاي اجرايي استان پذيرفته شده اند با حضور فرماندار، معاون فرماندار و جمعي از كاركنان فرمانداري در محل اين نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت؛ "ابوالقاسم دهقان" در اين نشست ضمن خير مقدم به كاركنان جديد فرمانداري با بيان اين كه شهرستان تفت از پتانسيل و قابليتهاي بالايي برخوردار است اظهار داشت: تزريق نيروهاي انساني باتجربه و كاردان، كه يكي از مهم ترين سرمايه هاي هر دستگاه است، موجب نشاط و شادابي در بدنه سرمايه انساني شهرستانها خواهد بود.

وي بر ضرورت استفاده بهينه و مناسب از نيروهاي جديد در بخش هاي موردنياز تاكيد كرد و افزود: انتظار مي رود كاركنان جديد با استفاده از فرصت ارزشمندي كه در مسير خدمت رساني به مردم شريف تفت براي آنان فراهم آمده است  نهايت توان و تلاش خود را در اين رابطه به كار گيرند.

دهقان در پايان بر رعايت دقيق قانون و مقررات در اين خصوص تاكيد كرد و گفت: تمامي نيروهاي انساني كه بر اساس نتيجه آزمون تبديل وضعيت كاركنان قراردادي در شهرستان تفت پذيرفته شده اند بايد از تاريخ مقرر در محل خدمت خود حضور يابند در غير اين صورت وفق قوانين موجود با آنان رفتار خواهد شد.

در ادامه اين نشست، كاركنان جديد به ارائه ديدگاهها و نكته نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا