نشست بررسي مسائل ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان تفت در دفتر امام جمعه شهرستان و با حضور فرماندار برگزار شد.

نشست بررسي مسائل ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان تفت در دفتر امام جمعه شهرستان و با حضور فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا مديح در اين نشست كه بخشدار مركزي و مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات در شهرستان تفت نيز حضور داشتند كمك به بازسازي عتبات عاليات را موجب بركت و افتخار دانست و بر ضرورت توجه ويژه همگان به اين موضوع تاكيد كرد. امام جمعه شهرستان تفت با تاكيد بر حمايت از ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستان در جهت جمع آوري كمك هاي مردمي براي اين امر خدا پسندانه، رهنمودهاي ارزشمندي را در اين رابطه ارائه كرد.

"ابوالقاسم دهقان" نيز در ابتداي اين نشست با اشاره به عشق و علاقه قلبي مردم ايران به خاندان عصمت و طهارت(ع) گفت: به واسطه همين ارادت قلبي است كه مردم به صورت خودجوش در روند بازسازي عتبات عاليات مشاركت دارند و در اين امر خداپسندانه سهيم مي شوند.

فرماندار تفت با قدرداني از مشاركت مردم شريف شهرستان تفت در روند بازسازي عتبات عاليات اظهار داشت: بي شك توجه به روند بازسازي عتبات عاليات موجب حفظ و گسترش شعائر ديني و مذهبي بوده و عزت شيعيان را به دنبال خواهد داشت. وي خدمت به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را افتخاري بزرگ و باقيات الصالحاتي ارزشمند بر شمرد و بر ترويج اين فرهنگ حسنه تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست پيرامون موضوعات مرتبط با ستاد بازسازي عتبات عاليات شهرستات تفت بحث و تبادل نظر شد و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا