فرماندار تفت به صورت سرزده با حضور در اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از بخش هاي مختلف اين اداره بازديد و از نزديك در جريان روند كار آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "ابوالقاسم دهقان" در اين بازديد با حضور در دفتر رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اشاره به ضرورت استقرار نيروهاي انساني جديد كه در آزمون تبديل وضعيت كاركنان قراردادي دستگاههاي اجرايي استان پذيرفته شده اند گفت: حضور نيروي انساني جديد و باتجربه كه سابقه فعاليت در مركز استان را داراست مي تواند در ارتقاي سرمايه انساني شهرستان موثر باشد لذا مديران ادارات بايد با جديت روند استقرار و فعاليت نيروهاي جديد را پيگيري و نتيجه آن را به فرمانداري اعلام نمايند. وي تاكيد كرد: عدم استقرار هر يك از پذيرفته شدگان به منزله انصراف آنان بوده و وفق قوانين اعلام شده با آنان رفتار مي شود.

دهقان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به جايگاه اداره صنعت، معدن و تجارت در تامين و توزيع مناسب اقلام غذايي مورد نياز مردم، از خدمات و تلاشهاي صورت گرفته در اين رابطه قدرداني كرد و افزود: به لطف خدا و با توجه به تدابير انديشيده شده هم اكنون در شهرستان مشكلي در رابطه با تامين كالاهاي اساسي مردم شهرستان وجود ندارد.

در ادامه اين ديدار، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت به ارائه گزارشي از نحوه تامين و توزيع برخي از اقلام غذايي پرداخت.

  فرماندار تفت همچنين با حضور در بخش هاي مختلف اين اداره به گفتگو با پرسنل پرداخت و از نزديك در جريان مسائل و نكته نظرات آنان قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا