فارس: نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس گفت: ما در مجلس کار تشکیلاتی انجام نمی‌دهیم و حتی به صورت غیر رسمی هم جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.
 فارس: اصلاح‌طلبان مجلس قلت ظاهری دارند/ در مجلس کار تشکیلاتی نمی‌کنیم

محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا نمایندگانی که مشی اصلاح‌طلبی دارند در مجلس نهم هم گرد هم جمع می‌شوند یا با هم همفکری دارند،‌ اظهار داشت: در ابتدا باید این نکته را بگویم که ما قلت ظاهری داریم؛‌ چون ما تحت عنوان یک تشکل در انتخابات حضور پیدا نکردیم و گفتیم که مستقلیم الآن هم نمی‌توانیم از یک عنوان خاصی استفاده کنیم.

وی افزود: چون ما به عنوان اصلاح‌طلب وارد عرصه انتخابات نشدیم و در واقع تشکل اصلاح‌طلبی نبود که از ما حمایت کند و با وجود اینکه عده ما هم قابل توجه بود ولی فراکسیون تشکیل ندادیم.

تابش ادامه داد: در حال حاضر خود اصولگرایان به اکثریت و اقلیت تبدیل شده‌اند و برای اینکه رسانه‌ها مشغول باشند اکثریت و اقلیت وجود دارد.

وی گفت: البته ما از ایده‌ها، آرمان‌ها و عقایدمان عدول نمی‌کنیم ولی ما در مجلس کار تشکیلاتی انجام نمی‌دهیم و حتی به صورت غیر رسمی هم جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.

تابش تصریح کرد: تا کنون هیچ جلسه‌ای که راجع به مسائل کلی کشور از جمله انتخابات در آن صحبت شود نداشتیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا