سرمربی سابق ملوان انزلی گفت: اظهار نظر کی روش اصلا درست نبودو او می خواهد نتایج تیم ملی را توجیه کند.
 

 

به گزارش سرویس ورزشی پارس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به ایران به جای این که تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارد و بازیکنان شایسته را برای تیم ملی زیر نظر بگیرد، خیلی زود وارد حاشیه شد تا او نیز از حواشی فوتبال ایران بی نصیب نماند.

کارلوس کی روش در صحبت هایی جنجالی لیگ برتر ایران را به حدی بی کیفیت خواند که حتی اگر کسی در خلال مسابقات به نوشیدن چای و قهوه و شکستن تخمه مشغول شود، چیزی را از دست نخواهد داد. در این شرایط این قدر صحبت های سرمربی پرتغالی تیم ملی تعجب برانگیز و البته غیرمنتظره بود که واکنش کارشناسان و مربیان لیگ برتری را به همراه داشت.

خیلی از کارشناسان و مربیان لیگ برتر معتقدند که این صحبت های کرش راهی برای فرار به جلو این مربی جهت توجیه نتایج ضعیف تیم ملی و منحرف کردن افکار عمومی بوده است.

یکی از مربیانی که همیشه از کی روش حمایت کرده فرهاد پورغلامی سرمربی سابق ملوان است که البته به این اظهار نظر سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پارس در خصوص اظهارات کی روش که گفته بود لیگ ایران کیفیت بسیار پائینی دارد، واکنش نشان داد و تاکید کرد: حرف او را قبول ندارم. بازی های خوب و جذاب زیادی در لیگ ما بوده است. نباید کی روش دربی را به حساب لیگ بگذارد چون آن یک بازی استثنایی و خاص است.

وی افزود: این نظر کی روش اصلا درست نبود و به نظرم بیشتر خواسته تا نتایج تیم ملی را توجیه کند. همین استقلال و سپاهان بازی های خوب زیادی انجام دادند. پرسپولیس هم از وقتی گل محمدی آمده، بازی های قشنگ و تماشاگرپسندی را انجام داده. چرا اینها را نمی بیند.

سرمربی سابق ملوان تصریح کرد: اگر می بینید بعضی بازی ها کسل کننده و بد است، تقصیر مربیان یا بازیکنان باشگاه ها نیست و به این معنی نیست که آنها بی هنر هستند بلکه به خاطر تعطیلی های بیش از حدی است که تیم ملی به آنها تحمیل می کند.

پورغلامی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار پارس گفت: به نظرم تمام مربیان و بازیکنان و باشگاه های لیگ برتر کامل ترین همکاری را با تیم ملی و کی روش داشتند و حالا این اظهارنظر سرمربی تیم ملی جواب تعملشان را داد. این مربیان مشکلات را به جان خریدند تا تیم ملی خوب بازی کند و نتیجه بگیرد غافل از این که این تعطیلات 2 سر باخت است. اگر دقت کنید بازی های تیم ملی خواب آور تر و کسل کننده تر از بازی های لیگ است.

وی تاکید کرد: زیاد نمی خواهم به این مسئله بپردازم و بهتر است کرش تمرکز خود را روی تیم ملی بگذارد. ما هم البته نباید زیاد دنبال این حرف ها برویم. همه بازی روی کار خود تمرکز کنیم. جواب همدیگر را بدهیم، برازنده فرهنگ ما نیست و اگر مشکلی پیش می آید باید بین خود حل کنیم و شخصیت همدیگر را به تاراج نگذاریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا