دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به عنوان بهترین وزنه‌بردار سال 2012 انتخاب شد، از تمام کسانی که به او در این نظرسنجی رای دادند، تشکر کرد.

 

 

به گزارش پارس به نقل از مهر، بهداد سلیمی قویترین مرد المپیک که برای دومین بار طی سه سال گذشته عنوان بهترین وزنه‌بردار جهان را از آن خود کرد، در این خصوص گفت: فکر نمی‌کردم در رقابت با "ایلین ایلیا" که در المپیک 2012 لندن یکی از بهترین‌‎ها بود، پیروز شوم، اما مردم خوب کشورم نشان دادند چقدر برای قهرمانان‌شان ارزش قائل هستند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: من این موفقیت بزرگ را مدیون مردم خوب ایران هستم و دست همه کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند، را صمیمانه می‌فشارم.

دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن با بیان اینکه این افتخار را شخصی نمی‌‍داند، افزود: همانطور که تمام قهرمانی‌های من متعلق به مردم و برای سربلندی نام کشورم ایران است، کسب عناوینی همچون بهترین وزنه‌بردار جهان نیز با این هدف برای من اهمیت پیدا می‌کند. امیدوارم این شایستگی را داشته باشم که در سال‌های آینده نیز با کسب مدال‌های خوش رنگ دل ایرانی‌ها را شاد کنم.

سلیمی در مورد آخرین وضعیت جسمانی و آمادگی خود گفت: خوشبختانه تزریق صورت گرفته در کتف من اثرات خوبی داشته و ظاهرا برای بهبود آسیب دیدگی نیازی به عمل جراحی نیست، به همین دلیل از هفته آینده تمرینات را از سر می‌گیرم. البته فعلا از انجام تمرینات سنگین معاف هستم اما تلاش می‌کنم با یک برنامه تمرینی و مدون دوباره به شرایط آرمانی نزدیک شوم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا