هافبک تیم ملی به دلیل تکل خشن روی هادی عقیلی از وی عذرخواهی کرد.
 

 

به گزارش پارس به نقل از فارس، تمرین تیم ملی از ساعت 11 در آکادمی تیم ملی فوتبال ایران آغاز شد و در حالی که حسین ماهینی به دلیل فوت پدربزرگش، مسعود شجاعی، رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه به دلیل حضور در تیم‌های اروپایی در تمرین امروز غایب هستند.

*کارلوس ‌کی‌روش در ابتدای تمرین چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدن‌ خود را گرم کردند.

* مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، غلامرضا رضایی، یعقوب کریمی، آرش افشین و یعقوب کریمی جدا از بازیکنان و زیر نظر مارکار آقاجانیان تمرین کردند. این 5 نفر روز چهارشنبه در لیگ برتر به میدان رفته بودند و به همین دلیل کی‌روش آنها را از سایر بازیکنان جدا کرد.

* رحمان احمدی، شهاب گردان و علیرضا حقیقی نیز زیر نظر گاسپار مربی بدنساز تمرین می‌کردند.

* بعد از 20 دقیقه گرم کردن بدن‌ها کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها در یک نیمه از زمین به فوتبال دستگرمی پرداختند.

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی استقبال خوبی از اولین تمرین تیم ملی انجام دادند.

* بارش باران در اواسط تمرین آغاز شد.

* 5 بازیکنان فولاد و پرسپولیس در فوتبال دستگرمی نیز حضور نداشتند و زیر نظر آغاجانیان تمرین کردند.

* بازیکنان تیم ملی در دو گروه نارنجی و سبز فوتبال دستگرمی انجام دادند که در تیم نارنجی این نفرات حضور داشتند. رحمان احمدی (شهاب گردان)، هادی عقیلی، پژمان منتظری، احسان حاج‌صفی، فرزاد حاتمی، امید ابراهیمی،‌ مجتبی جباری، مهرداد اولادی و در تیم سبز نیز علیرضا حقیقی، محمد نصرتی، جواد نکونام، خسرو حیدری، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، سید جلال رافخایی و محمدرضا خلعتبری.

* کی‌روش در این بخش بازی را زیر نظر گرفته بود و تذکرات تاکتیکی و فنی به بازیکنان می‌داد.

* هوای تهران بسیار پاک و تمیز است و تمرین تیم ملی در هوای پاک برگزار شد.

* 4 فوریه (16 بهمن) شجاعی، قوچان‌نژاد و دژاگه به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

* حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در تمرین حضور داشت و به سؤالات خبرنگاران در مورد بازیکنان پاسخ می‌داد.

* فوتبال دست گرمی قوانین خاصی داشت و بازیکنان نباید بیش از دو ضربه به توپ ضربه می‌زدند.

* بازی در دو نیمه مختلف و در دو زمین متفاوت برگزار شد اما نفرات همان ترکیب سابق قبل بود. در نیمه اول بازیکنان نباید گلزنی می‌کردند و فقط باید توپ را تک ضرب پاس می‌دادند در نیمه دوم که بازیکنان حق گلزنی داشتند بازی یک بر یک مساوی شد. مهرداد اولادی برای نارنجی و محمدرضا خلعتبری برای تیم سبز گلزنی کردند.

*در جریان بازی دستگرمی آندو تیموریان روی پای هادی عقیلی تکل خشنی رفت که باعث شد این بازیکن با مصدومیت جزیی روبرو شود. البته مدافع تیم ملی نسبت به این تکل تیموریان اعتراض کرد و در نهایت تیموریان از عقیلی عذرخواهی کرد.

* کی‌روش به هیچ از یک از بازیکنان تیم ملی امروز اجازه مصاحبه با خبرنگاران را نداد. البته خبرنگاران تلویزیونی از اینکه امروز نتوانستند مصاحبه بگیرند ناراحت بودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا