پرسپولیس - ستاره ورزش در فینال 50 ساله‌ها
قهرمانان رده سنی بالای 40 و 60 سال مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام مرحوم یونس شکوری درحالی مشخص شد که دیدار نهایی رده بالای 50 سال بین دو تیم پرسپولیس - ستاره ورزش فردا شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش پارس به نقل ازمهر، هجدهمین دوره مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام مرحوم یونس شکوری که با حضور 70 تیم در 3 رده سنی از حدود سه ماه پیش آغاز شده بود، با شناخت قهرمانان رده سنی بالای 40 سال و بالای 60 سال، تنها یک بازی تا پایان این رقابتها فاصله دارد.

در رده سنی بالای 60 سال با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی تیم‌های شعاع و بانک سپه راهی فینال شدند. راه‌آهن و دارایی حاج نصرالله دیدار رده‌بندی را برگزار کردند که راه‌آهن با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و به مقام سوم رسید.

در بازی فینال بانک سپه با نتیجه 4 بر یک شعاع را برد و قهرمان شد. حسین کلانی یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود. علیرضا عزیزی با وجود بیماری شدید در این بازی به میدان رفت و با تشویق شدید حاضران روبرو شد.

در رده بالای 40 سال تیم‌های شهرداری منطقه سه با هنرمندان و استقلال با شاهد دو دیدار نیمه نهایی را برگزار کردند که استقلال 5 بر یک از سد شاهد گذشت و فینالیست شد. شهرداری منطقه سه با نتیجه 4 بر یک هنرمندان را برد. به این ترتیب استقلال و شهرداری منطقه سه به فینال راه یافتند.

دیدار رده بندی هم بین هنرمندان و شاهد برگزار شد و شاهد با پیروزی 4 بر 3 مقابل حریفاش سوم شد. در بازی فینال شهرداری در ضربات پنالتی 4 بر 2 مقابل استقلال به پیروزی رسید و قهرمان شد.

در رده سنی بالای 50 سال نیز پرسپولیس با داماش و تربیت بدنی ری با ستاره ورزش دیدار کردند. پرسپولیس 3 بر یک داماش را برد و ستاره ورزش 5 بر صفر از سد تربیت بدنی گذشت. بازی رده‌بندی این رده سنی بین تربیت بدنی ری و داماش انجام شد که تربیت بدنی ری با پیروزی 3 بر صفر سوم شد.

در این مسابقات حدود 1200 بازیکن حضور داشتند که در بین آنها چندین چهره ملی‌پوش سال‌های اخیر و نیز جمعی از بهترین‌های فوتبال ایران در گذشته دیده می‌شدند.

فینال رده سنی بالای 50 سال ساعت 17 روز شنبه 14 بهمن‌ماه در تالار پایداری شهرداری منطقه 3 بین تیم‌های پرسپولیس و ستاره ورزش همزمان با توزیع جوایز قهرمانی برگزار خواهد شد.

در تیم پرسپولیس بازیکنانی چون پنجعلی، پیوس، فنونی‌زاده، قلیچ، نعیم آبادی، سیدعلیخانی، حسن‌زاده، کاظمی و رحمانی بازی می‌کنند و در تیم ستاره ورزش بازیکنانی چون بهروز سلطانی، محمدحسین ضیایی، ابراهیم قاسمپور، اردستانی، سجادی، موافق، کاشی‌نژاد به میدان می‌روند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا