رئیس ستاد مردمی محسن رضایی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز محسن رضایی به دلیل جنگ اقتصادی دشمن با ما بیش از هر چیز دغدغه معیشت مردم را دارد.

به گزارش نامه به نقل از فارس ، سید علی‌ موسوی‌نور امروز در نشست با برخی اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محسن رضایی در زمینه اقتصادی از صاحب‌نظران در کشور است، اظهار کرد: در جلساتی که به صورت مستمر با وی داریم بیش از هر چیز بر معیشت مردم  اصرار دارد.

مسئول ستاد مردمی رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محسن رضایی بهترین حربه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در جنگ اقتصادی را تکیه و توجه به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری می‌داند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که برخی محسن رضایی را جز ساکتین در فتنه 88 می‌دانند، تصریح کرد: بیان چنین سخنی بی‌انصافی محض است چرا که در آن هنگامه محسن رضایی با تمکین نظر شورای نگهبان و بر اساس روحیه ولایتمداری که داشت علی‌رغم اعتراضاتی که بود بصیرتمندانه عمل کرد.

موسوی‌نور ابراز کرد: حرکت سیاسی محسن رضایی از ابتدای انقلاب تاکنون بر اساس مصالح نظام و مردم و حول محور رهبری بوده و هیچ‌گاه شعاری عمل نکرده است.

وی در ادامه به حضور رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: رضایی روز چهارشنبه 18 بهمن از ساعت 9 صبح تا پنج عصر مهمان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

رئیس ستاد مردمی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان یکی از مسئولان ارشد نظام با سفر به این استان در همایش بزرگ اقتصاد مقاومتی شرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این سفر را نباید به هیچ وجه سیاسی و یا انتخاباتی تلقی کرد چرا که امروزه بیشترین دغدغه مسئولان نظام جمهوری اسلامی موضوع اقتصاد و مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

موسوی‌نور به ساعت و زمان این نشست اشاره کرد و گفت:  رضایی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 18 بهمن وارد شهر یاسوج می‌شود و پس از برنامه‌هایی که برای وی تدارک دیده‌ایم در همایش اقتصاد مقاومتی که از ساعت دو بعداظهر در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

وی عمده‌ترین دلیل این نوع از سفرهای محسن رضایی به استان‌های مختلف را مربوط به دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: بر همین اساس محسن رضایی احساس تکلیف می‌کند تا در این برهه حساس ضرورت‌های لازم در پیشبرد اهداف این گونه اقتصاد در کشور را برای قشرهای مختلف تبیین کند.

موسوی‌نور به سایر برنامه‌های این روز اشاره کرد و گفت: سعی ما بر این است که دکتر رضایی در بین خبرنگاران این استان نیز حضور داشته باشد و پاسخگوی سؤالات آنان در زمینه‌های مختلف باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا