یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در واکنش به برخی از صحبتهای شیخ‌الاسلامی مبنی بر این که ا ستیضاح کنندگان از او خواسته‌اند که برخی ازمدیران کل را برکنار کند تا امضایشان را پس بگیرند گفت که اگر این موضوع صحت دارد خواهش می‌کنم که اسامی را بگویید.


به گزارش نامه، بهروز نعمتی در جلسه‌ی علنی بعد از ظهر امروز مجلس و بعد از صحبتهای وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی با استناد به ماده 79 ْآیین نامه گفت: آقای شیخ‌الاسلامی می‌گوید که تعدادی از استیضاح کنندگان خواهان برکناری برخی از مدیران کل وزارت‌خانه متبوعش بوده‌اند که در مقابل امضایشان از استیضاح را پس بگیرند، من از آقای شیخ‌الاسلامی خواهش می‌کنم که اگر صداقت دارند اسامی این نمایندگان را بگویند.

وی افزود: تعداد نمایندگان امضاء کننده مشخص است پس بهتر است آقای شیخ‌الاسلامی اسامی را نام ببرد.

این بخش از صحبتهای نعمتی با فریادهای احسنت تعدادی از نمایندگان روبرو شد.نماینده‌ی مردم اسد آباد در ادامه گفت: آقای شیخ‌الاسلامی در صحبت‌های خود به صراحت به مجلس توهین کرده است، ایشان حق تهمت و توهین به مجلس را ندارد.

وی از هیات رئیسه درخواست کرد که شان مجلس را رعایت کند. علی لاریجانی در واکنش به این تذکر گفت : آقای شیخ‌الاسلامی نکته‌ای را گفتند که بهتر بود آن را مطرح نمی‌کردند ولی شما هم پاسخ را دادید.

وی از سایر نمایندگانی که درخواست طرح تذکرهای مشابه را داشتند خواستار شد که از بیان تذکراتشان صرف نظر کنند.

به گزارش ایسنا، گفتنی است: شیخ‌الاسلامی وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی در بخشی از صحبتهای خود گفت: برخی از نمایندگان به من مراجعه کرده‌اند و از من خواستند که مدیر کل فلان جان را بردارم تا امضایشان را پس بگیرند ولی من به آنها گفتم که اگر قرار بر برداشتن مدیری باشد که دیگر بحث استیضاح مطرح نیست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا