عضو تیم ملی ژیمناستیک که در مسابقات قهرمانی آسیا مصدوم شد، گفت: با توجه به تعطیلی لیگ و نداشتن درآمد ناچار شدم در یک فروشگاه مشغول فروشندگی شوم. با این که این کار را به سختی پیدا کردم، ولی باید بگویم چنین کارهایی در شان قهرمان تیم ملی نیست.


به گزارش ایسنا، محمد رمضان پور درباره آخرین وضعیت مصدومیتش، اظهار کرد: پایم هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و از آنجایی که برای سومین بار از ناحیه مچ پا مصدوم شدم، دوران درمانم طولانی‌تر خواهد بود. اکنون مشغول آب درمانی و فیزیوتراپی هستم، اما به وضعیت قابل قبول نرسیدم.

وی اضافه کرد: جدای از رفع مصدومیتم، مشغول ریکاوری هستم و امیدوارم هر چه سریع‌تر پایم به شرایط مطلوب برسد. درد پایم مزمن شده و همین مساله هم باعث شده که روند درمان به درازا بکشد.

عضو تیم ملی ژیمناستیک با بیان این که فدراسیون او را در این دوران تنها نگذاشته و به وضعیتش رسیدگی کرده است، خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون خیلی خوب به وضعیت من رسیدگی کردند. با کمیته ملی المپیک و فدراسیون پزشکی ورزشی نامه نگاری شد تا اقدامات لازم برای درمانم راحت‌تر انجام شود. خوشبختانه، مسئولان به وضعیتم رسیدگی کردند و من را تنها نگذاشتند.

رمضان پور با بیان این که به دلیل تعطیلی لیگ ناچار شده برای تامین مخارج زندگی‌اش فروشندگی کند، تصریح کرد: از وقتی لیگ تعطیل شده، همه ژیمناست‌ها بی‌انگیزه شدند. من باید روزانه دو نوبت تمرین کنم، ولی یک نوبت هم تمرین ندارم. لیگ تنها منبع درآمد ما بود که فعلا برگزار نمی‌شود. بنابراین برای تامین هزینه زندگی و دانشگاه ناچار بودم که کار کنم. کار، عار نیست،‌ اما گفتن نوع شغلی که دارم هم خوب نیست!

وی افزود: قطعا فروشندگی در یک فروشگاه شغل خوبی برای یک قهرمان نیست، در شان یک ورزشکار ملی نیست که این گونه کار کند، اما چه می‌شود کرد. من ناچارم در گوشه‌ای کار کنم. یک عمر ژیمناستیک کار کردم و حالا باید در کاری مشغول باشم که شان بالایی ندارد. من دوست دارم اسپانسرها به ژیمناستیک روی بیاورند، رسانه‌ها حمایت کنند تا رشته ما رونق بگیرد.

رمضان‌پور درباره اضافه شدن ژیمناستیک به رشته‌های اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به ایسنا گفت: این اتفاق بسیار خوبی است. من با رییس فدراسیون حرف زدم، درویش زاده با رابطه خوبی که با کمیته ملی المپیک دارد، باعث شد که به این بازی‌ها اعزام شویم. حضور در این رقابت‌ها امتیاز خوبی است که باید آن را به فال نیک گرفت. قطعا اگر اردوها خوب برگزار شود و از نظر مالی مشکلی نباشد، می‌توانیم بدرخشیم. ما در میان کشورهای اسلامی اول هستیم. ژیمناستیک نقطه قوت کاروان است. با حمایت کمیته ملی المپیک ژیمناست‌ها انگیزه می‌گیرند تا زمان بازی‌ها چند ماه زمان داریم، من هم تا یک ماه آینده کاملا درمان می‌شوم و خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا