چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

روزنامه ایران بیت‌المال را صرف فرافکنی نکند/متأسفانه رئیس‌جمهور تنها به تفکرات خودش بها می‌دهد

یزدفردا :کمال‌الدین پیرمؤذن، با تأکید بر اینکه اقدامات احمدی‌نژاد در صحن علنی روز یکشنبه مجلس خلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده است، گفت:‌ صبح روز یکشنبه من به همراه محمدحسن ابوترابی نایب رئیس مجلس حدود دو ساعت با رئیس جمهور صحبت و  آن را به حفظ آرامش دعوت کردیم، اما متأسفانه رئیس‌جمهور تنها به تفکرات خودش بها می‌دهد.

 

نماینده مردم اردبیل، نیر ونمین در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه پخش فیلم مذکور از سوی رئیس‌جمهور در صحن علنی روز یکشنبه موجب افزایش تنش در جامعه شده است، افزود: من در صبح روز یکشنبه وصیت آیت‌الله مروج امام جمعه سابق اردبیل را به احمدی‌نژاد گوشزد کردم، که آن زمان می‌گفت زمانی که سقف ریزش کند، همه را نابود می‌کند، از این رو نباید با مطرح کردن مسائل غیرمعقول به نظام آسیب بزنیم، اما متأسفانه احمدی‌نژاد بی توجه به جایگاه قانونی خود اقدام به پخش فیلم کرد.

وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور از نفس امّاره خود تبعت کرده و می‌کند، یادآور شد: کلید تنش روز یکشنبه مجلس را رئیس‌جمهور با اقدامات غیرمعقولانه زد، اما دکتر لاریجانی با صبر و علم جواب اتهامات احمدی‌نژاد را داد.

پیرمؤذن با انتقاد از فرافکنی برخی رسانه‌های دولتی ضدمجلس، تصریح کرد: امیدوارم این رسانه‌ها جریان صحن علنی روز یکشنبه را به صورت درست واقعی پوشش دهند، نه اینکه با اعتبارات دولتی و به اسم دولت فرافکنی کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه اقدامات رئیس‌جمهور در روز یکشنبه، خاطر نمایندگان مجلس را مکدر کرده است، گفت: حفظ آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مدنظر مسئولان قرار بگیرد.

وی با اعلام اینکه اقدامات روزنامه ایران، نفسانیت مسئولان این روزنامه و در رأس آن رئیس جمهور را نشان می‌دهد، تصریح کرد: این رسانه‌‌ها لشکر سیاه‌نمایی و تاریکی هستند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم رسانه‌ها نباید قلم خودشان را در حمایت از اقدامات غیرمعقولانه و اهداف انتخاباتی دولت بفروشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا