چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

احمدی‌نژاد از حرکت زشت خود در مجلس، عذرخواهی کند

یزدفردا:فتح‌الله حسینی، با اشاره به انجام وظیفه نظارتی مجلس از سوی نمایندگان با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ گفت: در این نشست، نمایندگان با کمال احترام و رعایت قانون با هیأت دولت برخورد کردند؛ اما این رئیس جمهور بود که با سخنان خود آغاز تنش در مجلس را کلید زد.

 

نماینده مردم قصر شیرین،‌ سر پل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم عذرخواهی احمدی‌نژاد از مردم به خاطر حرکت زشتی که در نشست علنی یک‌شنبه پانزدهم بهمن ماه مرتکب شد، افزود: اینکه در میان سران قوا، اختلاف نظر باشد، امری طبیعی است؛ اما نباید آنها را در جلسه علنی، مطرح و این اختلافات را رسانه‌ای کرد.

وی با اشاره به تحرکات اخیر رسانه‌ها مبنی بر وجود اختلاف میان مسئولان نظام و سران قوا، ادامه داد: دشمنان بدانند که این گونه حرکت‌های آنها، از پیش شکست‌خورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر پیروی نمایندگان مجلس از ولی فقیه، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید این مسأله القا شود که شرایط کشور بحرانی است؛ این دست تلاش‌های رسانه‌های بیگانه را محکوم می‌کنیم. بلکه برعکس، مجلس و دولت ‌کاملا در شرایط آرام قرار دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا