چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

مردم متوجه بی‌اساس بودن ادعاهای رئیس‌جمهور شدند

یزدفردا :سیدباقر حسینی، با اشاره به اینکه رئیس جمهور مدتی بود ادعاهای واهی علیه بسیاری مطرح کرده و سبب ایجاد ابهام و سؤال در جامعه شده بود، گفت: این دست ادعاهای رئیس جمهور، شرایطی ایجاد کرده بود که خیلی‌ها این مسأله را در جامعه مطرح می‌کردند که احمدی‌نژاد هر کاری بخواهد انجام می‌دهد؛ چون از بسیاری از سران و مسئولان نظام پرونده دارد.

 

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتارهای احمدی‌نژاد در مجلس در روز استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ یک نتیجه خوب داشت، افزود: نتیجه این رفتارهای وی این بود که همه فهمیدند ادعاهای رئیس جمهور بی‌اساس است و مسئولان نظام جمهوری اسلامی، همه پاک و سالم هستند. در نتیجه ذهنیت اشتباه مردم و بدگمانی‌های آنها از مسئولان، ‌پاک شد.

وی با تأکید بر اشتباه رسانه‌های وابسته به دولت و جریان انحرافی در دامن زدن به اختلافات و انتشار مجدد بیانیه‌ها علیه برخی مسئولان نظام،‌ تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور اشتباهی انجام داد، ‌به کنار؛ اما نباید مجددا آن را ادامه داد که این مسأله دقیقا نقطه مقابل نظرات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار دارد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تأکید بر اینکه شروع تنش در نشست علنی یکشنبه پانزدهم بهمن ماه مجلس، از سوی رئیس جمهور بود، تصریح کرد: وقتی احمدی‌نژاد، لاریجانی را تهدید کرد، در عوض رئیس مجلس با از خود گذشتگی،‌ خواستار نمایش فیلم ادعایی احمدی‌نژاد شد تا آبروی نظام حفظ شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: اگر رئیس جمهور واقعا از افرادی، ‌سند دارد، باید به دادگاه ارائه دهد و مهم هم نیست چه کسی باشد؛ چرا که همه افراد در برابر قانون با هم برابرند؛ اما حق نداشت تا در مجلس و در برابر رسانه ها با این گونه اقدامات به زعم خود دست به "به اصطلاح افشاگری"‌ بزند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا