چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

روز استیضاح مشخص شد رئیس‌جمهور چیزی برای گفتن ندارد

یزدفردا:نادر قاضی‌پور درباره اتفاقات روز یکشنبه (۱۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: آغازکننده اتفاقات این روز شخص رئیس جمهور بود.

 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس جمهور ۴ سال واژه بگم بگم را در دست دارد اما روز یکشنبه مشخص شد دیگر چیزی برای گفتن ندارد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی را به جلسه استیضاح خود تبدیل کرد، یادآور شد: مقصر اصلی در این ماجرا باید محاکمه شود چرا که مملکت صاحبی به نام ولایت فقیه دارد.

قاضی‌پور درباره اقدام رئیس جمهور تصریح کرد: شخص رئیس جمهور گفته بود که قطار تنها یک راننده دارد، ما هم جواب می‌دهیم که درست است که قطار یک راننده دارد ولی یک نفر باید به راننده قطار بگوید که کجا بایستد و کجا حرکت کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه ستون نظام ما ولایت فقیه است، تاکید کرد: رئیس جمهور میهمان ۸ ساله نظام است و در این مدت هم باید از قانون تبعیت کند.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد در جلسه روز یکشنبه کار خلاف را تایید می‌کرد، توضیح داد: کجای اسلام آمده است که وقتی که دو مسئول صحبت می‌کنند، از آنها به صورت دزدکی فیلمبرداری شود؟ چرا که این نوعی تله گذاشتن است و اگر فاضل لاریجانی تخلفی کرده است چرا احمدی نژاد آن را پیش خود نگه داشته و به قوه قضائیه ارجاع نداده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه احمدی نژاد در جلسه روز یکشنبه مجلس تخلف کرد، گفت: احمدی نژاد در روز جلسه استیضاح به تعدادی از نمایندگان گفته بود که من شیخ‌الاسلامی را آورده‌ام تا قربانی کنم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه اگر در جلسه روز یکشنبه مجلس احمدی‌نژاد حرف نمی‌زد، وزیر رأی اعتماد می‌گرفت، تصریح کرد: نمایندگان مجلس، نمایندگانی مردمی هستند و در جلسه روز یکشنبه تشخیص دادند که نباید به شیخ‌الاسلامی رأی اعتماد دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا