چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

احمدی‌نژاد علاقه‌ای به اجرای قانون ندارد

یزدفردا:سیدمحمدمهدی پورفاطمی، با بیان اینکه با آمدن احمدی نژاد، بدعتی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به وجود آمد، گفت: وی آبروی خیلی‌ها را برد؛ اما کسی حرفی نزد.

 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بی‌ربط بودن سخنان رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: احمدی‌نژاد باید تنها برای دفاع از وزیر خود تریبون قرار می‌گرفت و از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای صرف نظر می کرد.

وی با بیان اینکه اگر اختلاف‌نظری میان رؤسای قواست، باید در جلسه سران قوا مطرح و حل می‌شد، ادامه داد: رئیس جمهور اگر علاقه‌مند به نظام بود، باید فقط مباحث مربوط به استیضاح را مطرح می‌کرد.

عضو فراکسیون روحانیون در مجلس نهم، با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه درتلاشند تا احمدی‌نژاد را به عنوان شجاع‌ترین رئیس‌جمهور ایران مطرح کنند که می‌خواهد افشاگری کند، تصریح کرد: باید عقلای قوم و علاقه‌مندان نظام رفتار رئیس جمهور را محکوم کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر اینکه اگر لاریجانی از خود دفاع نمی‌کرد، مشکلات بزرگ‌تری برای نظام ایجاد می‌شد، گفت: چرا رئیس جمهور کسی را که مشکل قانونی دارد، خلاف نص قانونی در بالاترین سطح مدیریتی منصوب می‌کند؟؛ بنابراین احمدی‌نژاد تلاش می‌کند تا فراتر از قانون عمل کند؛‌ به نظر من وی اصلا علاقه‌ای به اجرای قانون ندارد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا