بافق :صبح امروز پنجشنبه یکدستگاه تریلر حامل کانتینر به مقصد استان کرمان زیر پل منتهی به مسیر جاده سیریز و نوق بدلیل ارتفاع زیاد کانتینر گیر افتاد، راننده این تریلر که غیربومی است ناآشنایی به مسیر و نبود تابلویی که ارتفاع دقیق پل را نشان دهد دلیل این موضوع دانست.  این پل در کنار محله مظفریه بافق قرار دارد و در سالهای اخیر و با آسفالت شدن راه های ما بین استان یزد و کرمان تردد کامیون ها و تریلرها از این مسیر افزایش یافته و مشکلاتی نیز برای ساکنین و راننده های غیربومی ایجاد نموده است.
عباس جعفری، از ساکنین محله مظفریه به «بافق فردا» گفت: بدلیل نبود تابلوهای راهنما راننده های عبوری دچار سردرگمی می شوند و زیاد اتفاق افتاده که از مردم آدرس سوال می کنندو چند مورد نیز تاکنون بنده گیرافتادن کامیون ها را در اینجا شاهد بودم.

مهدی کارگان ، راننده بومی شهرستان نیز بیان داشت: این پل تابلو ارتفاع بار و چراغ خطر ندارد و همچنین مسیرها نیز  تابلو راهنمایی مسیر ندارد و رانندگان غیربومی اینجا سردرگم می شوند.

هرچند این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در این مکان می افتد و پی گیرها و اطلاع رسانی ها نتیجه ای در بر نداشته است اما امید است مسئولین مربوطه با اندیشیدن تدابیر لازم از تکرار مشکلات مشابه و نیز ورود کامیون های عبوری به مرکز شهر جلوگیری نمایند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا