يكي از جداشدگان گروهك منافقين، سركرده اين گروهك را انسان بزدلي توصيف كرد كه فقط دنبال قرباني كردن ديگران پاي هوسراني هاي خود است.

 

کیهان: «محمد-ب» در وبلاگ «بند رجوي» با اشاره به ادعاي برخي اعضاي اين گروهك مبني بر لزوم تشكيل گروه هايي نظير شورشيان مسلح سوريه عليه ايران مي نويسد: رجوي 30 سال پيش معجوني تشكيل داد تحت عنوان «ارتش آزاديبخش» كه به حق از طرف صاحب نظران خارجي به عنوان «ارتش خصوصي صدام» نام گرفت.
 
اين ارتش آزاديبخش در همكاري با صدام در جنگ عليه ايران سنگ تمام گذاشت به عنوان گردان هاي پياده ارتش صدام به ايران حمله مي كرد و سربازان ايراني را مي كشت و برخي را اسير و به داخل عراق مي برد. اين ارتش كذايي پس از جنگ ديگر بيكار شد. قريب به بيست و پنج سال در يك محيط بسته اي مثل قرارگاه اشرف در داخل خاك عراق در يك محيط شش كيلومتر در شش كيلومتر در هم لوليدند تا زماني كه صدام سرنگون شد.
 
اين «عروس هزار داماد» اين بار به عقد نيروهاي آمريكايي درآمد. و تا توانست كمك اطلاعاتي به آمريكايي ها كرد. سرانجام آمريكا نيز عراق را ترك كرد. تلاش هاي رجوي براي مصالحه با دولت جديد عراق به نتيجه نرسيد و دولت عراق با آنها سرجنگ داشت و اكنون آنها را در بيغوله اي به نام «ليبرتي» محصور كرده و آماده است كه به خارج از عراق بفرستد. پس به اين ترتيب در قدم اول رجوي اذعان به اين موضوع مي كند كه «ارتش آزاديبخش» كارآيي خود را از دست داده است.
 
وي سپس با تصريح بر اينكه در تشكيلات فرقه اي رجوي ذره اي آزادي وجود ندارد اما او مدعي آزادي و دموكراسي است، مي افزايد: چگونه كسي مي تواند مدافع استقلال كشور باشد، در صورتي كه از همه بيگانگاني كه عليه ايران جنگيده اند حمايت عملي كرده است؟ در جنگ ايران و عراق دوشادوش سربازان عراقي به سربازان ايراني حمله كرده است. در بازي اسرائيل براي افشاي هسته اي ايران دست مايه قرار گرفته است. اكنون چهار نعل از جنگ آمريكا و اسرائيل عليه ايران حمايت مي كند.
 
 آيا چنين چيزي متصور است؟ يا چگونه مي توان عليه استثمار جنسي مبارزه كرد در صورتي كه در تشكيلات خود حرمسرا درست كرده اي و تمامي اعضاي شوراي مركزي را به عقد خود درآورده؛ يا مثلاً آيا مي شود از پيشرفت و تكنولوژي صحبت كرد در حالي كه بيش از سه هزار نفر كه در تشكيلات خود هستند و بر آنها حكمروايي مي كني هنوز قيافه موبايل را نديده اند، هنوز هيچ كانال تلويزيوني غير از سيماي آزادي مشاهده نكرده اند، هنوز اوليه ترين پيشرفتهاي بشري به گوششان نرسيده است؟
 
اين عضو جدا شده سازمان منافقين در ادامه پرسيد: رجوي چگونه شجاعت و دلاوري را به مخالفان گوشزد مي كند ولي خودش يازده سال است كه مخفي شده و حتي عكسي از خود منتشر نكرده است؟ او هنوز هم از مخفي گاه بيرون نمي آيد، آيا معناي شجاعت و تهور اين است؟ آقا و خانم رجوي شما در برون چه كرديد كه درون خانه آييد؟ كارنامه شما پس از اعلام جنگ مسلحانه در سال 60 چيست؟ جز نابود كردن ظرفيت اپوزيسيون و گرفتن زندگي از بيش از 3 هزار نفر كه روزي قشر پيشرو بودند اما حالا به افرادي بالاي 60 سال تبديل شده اند كه قدرت فكر ندارند؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا