محسن رضایی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را پیروزی صداقت بر ثروت و قدرت دانست.
 
محسن رضایی در حاشیه مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی در مسجد زین‌العابدین قم در پاسخ به این سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در صورت ورود به عرصه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شما می‌توانید در مقابل جریانی که هم قدرت و هم ثروت دارد بایستید؟ اظهار داشت: انتخابات سال 92 پیروزی صداقت بر ثروت و قدرت است.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آیا مردم به صداقت شما ایمان می‌آورند گفت: مردم صداقت را در هر کسی که ببینند به آن ایمان می‌آورند.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا با توجه به اتفاقات دولت در هشت سال گذشته مردم به سمت اصلاح‌طلبان نمی‌روند؟ تصریح کرد: مردم درست تشخیص می‌دهند و کاملا چشم و گوششان باز شده است و نگران انتخاب مردم نیستم.
 
وی در پاسخ به این سئوال که اگر هاشمی بیاید کنار می‌کشید یا خیر خاطرنشان کرد: من تا چند روز آینده مواضع خود را اعلام می‌کنم.
 
رضایی همچنین پیش از این گفته بود: در روزهای آینده طی نشستی با اصحاب رسانه به طور رسمی حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده و برنامه خود را در این زمینه تشریح خواهم کرد.
 
وی در خصوص ائتلاف با سایر نامزدها ابراز داشت: بنده ائتلاف را بعد از انتخابات قبول دارم و دولت آینده باید دولت فراگیر باشد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید کاری کرد ریزش‌ها کمتر شود و رویش‌ها افزایش یابد که در این راستا اخلاق و تحمل پذیری بسیار مهم است و در این زمینه همه افراد و نخبگان را باید در اداره کشور دخیل کنیم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا