امام (ره)، انقلاب اسلامی را بعد از تمام شدن، رها نکرد بلکه نظام‌سازی کرد و انتخابات متعدد در زمان کوتاهی برگزار شد. بار اصلی نظام به دوش رهبری است و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند.
 
یک عضو جبهه پایداری گفت: دشمن در 22 بهمن‌ماه می‌بیند که فشارهای اقتصادی بر ادامه حمایت مردم از انقلاب اسلامی تاثیر نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم روانبخش در مراسم «بصیرت فجرآفرین» بسیج نیشابور با بیان اینکه "دشمن تلاش می‌کند با فشارهای اقتصادی مردم را از انقلاب اسلامی دور کند"، تاکید کرد: مسئولان باید با همراهی مردم و طراحی صحیح الگوی پیشرفت اسلامی و ایرانی، زمینه را برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: باید در دهه چهارم انقلاب اسلامی که به نام پیشرفت و عدالت نامگذاری شده است، مسئولانی سر کار بیایند که به این شعارها باور داشته باشند.

روانبخش همچنین با اشاره به نگاه مثبت جنبش‌های انقلابی در کشورهای مختلف نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزود: بی‌خود نیست که استکبار جهانی دستپاچه شده و تحریم‌های گوناگون علیه کشورمان وضع می‌کنند.

این فعال سیاسی در ادامه تاکید کرد: اگر مسئولان کشور مانند رهبران برخی از این جنبش‌ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند، مملکت گلستان می‌شد.

وی با بیان اینکه "ما رسالتی غیر از پیاده کردن اسلام نداریم"، گفت: اگر اسلام پیاده شود، همه‌چیز چون استقلال و توسعه کشور تضمین می‌شود.

روانبخش به فضای کشور قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه "امام(ره) فضای کشور را تغییر داد و آن را دینی کرد"، افزود: امام (ره) همچون مهندسی که نقشه انقلاب در ذهن او شکل گرفته بود، ساختمان نظام اسلامی را مرحله به مرحله بنا کرد.

این عضو جبهه پایداری اضافه کرد: امام (ره)، انقلاب اسلامی را بعد از تمام شدن، رها نکرد بلکه نظام‌سازی کرد و انتخابات متعدد در زمان کوتاهی برگزار شد. بار اصلی نظام به دوش رهبری است و دولت‌ها می‌آیند و می‌روند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا