رئیس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: در هفته پیش عنوان کردم که در ایران جای بازی مدودف نیست، روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت پس از آن در مطلبی ، هر چه که خواسته به ما گفته است؛ این یعنی ایران جای بازی مدودف است؟
 
 اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به تغییرات اخیر کابینه ابراز داشت: من که نمی دانم به احمدی نژاد چه بگویم؟! حتما نیکزاد برادر خوب ما است اما او را در دو وزارتخانه و همچنین سرپرست یک وزارتخانه دیگر گذاشته اید، مگر در دولت شما کس دیگری پیدا نمی شود تا او را به عنوان سرپرست بگذارید؟

وی همچنین به حضور الهام در جایگاه معاون رئیس جمهور اشاره کرد و گفت:  غلامحسین الهام رفیق ما است اما حتما انتصاب او به عنوان سخنگو، رئیس شورای اطلاع رسانی  و سپس انتصاب به عنوان معاون رئیس جمهور بازتاب های منفی برای ایشان دارد.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: در هفته پیش عنوان کردم که در ایران جای بازی مدودف نیست، روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت پس از آن در مطلبی، هر چه که خواسته به ما گفته است؛ این یعنی ایران جای بازی مدودف است؟

بادامچیان عنوان کرد: اگر شما عکس العمل نشان می دهید یعنی ما مدودف هستیم و بادامچیان این حرف را به ما زده است، این سیاست اشتباهی است که آن ها در پیش گرفته اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره طرح شعارهایی همچون افزایش 5 برابری یارانه ها از سوی دولت، تصریح کرد: این شعارها تلقی منفی در جامعه به دنبال دارد و مردم می گویند که طرح آن برای رای گیری است.

وی تصریح کرد:  اینکه سهام عدالت را چند برابر قیمت اعلام کنیم آیا این مفید اقتصاد بود یا نه بحث دیگری است اما باید توجه داشت که انتخابات را در پیش رو داریم و همه نیز این موضوعات را می فهمند.

منبع: سایت زندگی
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا