عزيزا...سيفي در پيامي از عموم مردم دعوت كرد با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن نقشه هاي دشمنان را برملا خواهند ساخت.

عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان اينكه 22 بهمن يادآور مجاهدت و ايستادگي ملت قهرمان ايران اسلامي در مقابل نظام طاغوت بوده است آورده است مردم در سايه  رهبري امام خميني (ره) توانست نظام شاهنشاهي متكي به غرب و شرق را به زير كشد و يك حكومت مبتني بر دستورات خداوند و ائمه اطهار الهي را مستقر سازد.
فرماندار با اشاره به اينكه آمريكا و هم پيمانانش در طول اين سه دهه با انواع تحريم و تهديد دشمني آشكار خود را با مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران ابراز داشته اند خاطر نشان كرده است  ملت قهرمان ايران بار ديگر با حضور حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن به دشمنان نشان خواهند داد  كه هيچ تهديد و تحريمي نخواهد توانست آنها را در  رسيدن به اهداف و آرمانهاي متعالي خود نوميد سازد.
وي در ادامه پيام تصريح نموده است: امروز به بركت رهبري عالمانه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ايران اسلامي به عنوان يك قدرت فرا منطقه اي تبديل شده است.
سيفي اظهار داشته است مردم با بصيرت ايران اسلامي با پشتيباني از ولايت مطلقه فقيه به عنوان چراغي هدايتگر توانسته بر مشكلات فائق آيد و دشمن را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام سازد.
فرماندار در پايان با تأكيد به اينكه راهپيمايي باشكوه مردم در يوم ا... 22 بهمن مشت محكمي بر دهان مستكبران خواهد بود افزوده است مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد همگام با ساير مردم ايران زمين با حضور باشكوه خود در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي حضرت امام خميني (ره) و شهداي انقلاب ، جلوه ديگري از ميثاق الهي خود با ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي را به نمايش مي گذارند.
لازم بذكر است راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن در يزد از ساعت 9:30 از مقابل امامزاده جعفر (ع) آغاز و در مسير چهارراه سيد مصطفي خميني ، خيابان قيام و تكيه امير چخماق ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا