احمدی نژاد با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت: می‌بینیم که یک اقیانوس بزرگ بیکران در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و همه هستند. اقشار و سلیقه‌های گوناگون حضور دارند و به طور حتم این حضور اثر خود را تا دورترین نقاط عالم در جهت اصلاح، عدالت، توحید و یگانه‌پرستی و در جهت عزت هر چه بیشتر ملت ایران و سایر ملت‌ها خواهد گذاشت.
 
 محمود احمدی‌نژاد در حاشیه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: انقلاب متعلق به ملت ایران است و در واقع یک عظمت و تاریخ است و هویت و موجودیت ماست.
 
احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که شما حضور باشکوه مردم را در این راهپیمایی با توجه به برخی از مشکلاتی که درکشور وجود دارد،چگونه می‌بینید؟ گفت: مقایسه اراده ملت و عظمت‌های مردم با مشکلات به نظر یک ‌بی‌انصافی نسبت به ملت است.
 
وی افزود: ما هیچگاه نداشته‌ایم که اینطور سوال شود که شما در راهپیمایی 22 چه کار می‌کنید.
 
احمدی‌نژاد گفت: هر کسی در زندگی مشکلاتی دارد، ولی این به این معنا نیست که به فکر عظمت کشورمان نباشیم. انقلاب متعلق به ملت است و در واقع یک عظمت، تاریخ و آینده است، این هویت و موجودیت ماست.
 
رییس‌جمهور همچنین تصریح کرد: کشور مال ملت است و انقلاب مال آنهاست، همه چیز مال ملت است و مطئمن باشید که هر سال حضور مردم نسبت به سال قبل باشکوه‌تر است؛ چراکه ملت بالاتر، بزرگ‌تر و عزیزتر است.
 
وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت: می‌بینیم که یک اقیانوس بزرگ بیکران در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند و همه هستند. اقشار و سلیقه‌های گوناگون حضور دارند و به طور حتم این حضور اثر خود را تا دورترین نقاط عالم در جهت اصلاح، عدالت، توحید و یگانه‌پرستی و در جهت عزت هر چه بیشتر ملت ایران و سایر ملت‌ها خواهد گذاشت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا