بافق علی حسن پور:فرماندار بافق در این مراسم ضمن تبریک ایام فرخنده و مبارک دهه فجر صحبت از شهدا و رشادتهای آنان را کاری دشوار خواند و اظهار داشت : شهدا حی و زنده اند و در این مراسمها حاضرند .

مهدی خاوری خطاب به دانش آموزان با اشاره به آغاز دهه پیشرفت در کشور گفت:در حال حاضر کشور وارد کانال رشد و پیشرفت شده ، سعی کنید همراه باشید ،شرایط بسیار ایده آل است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا عزت و زندگی ما را خریدند افزود : جواب خون شهدا این است که شما دانش آموزان با علم و دانش نظام را به سمت جلو پیش ببرید.

خاوری افزود : اگر چه در حال حاضر باب شهادت بسته شده ولی باب خدمت باز است که می توان با توسل به شهدا این راه به سرانجام رساند.

فرماندار بافق با اشاره به شهدای هسته ای و جایگاه آنان در جهان گفت: غرب توان دیدن استعداد ، رشد و بالندگی دانشمندان هستهای ایرات را ندارد و نمی تواند شکوفایی و پیشرفت کشور را ببینند به همین دلیل آنان را شهادت می رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق دراین یادواره با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: وظیفه ما در قبال قیام شهدا حضور پر شور در صحنه است.

سرهنگ بمانعلی باقیان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد : یکی از اصلی ترین وظیفه ما در این برهه از زمان شرکت باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن است.

وی افزود: امروز رسالت شهدا حضور مردم درصحنه های انقلاب و نظام است .

رئیس آموزش و پرورس بافق در این مراسم با اشاره به اهداف دسیسه های استکبار و دشمن گفت: هدف دشمن از این دسیسه ها شما دانش آموزان هستید آن هم به خاطر تذهیب و علم شما است .

وی با اشاره اصل ولایت فقیه اظهار داشت : مقام معظم رهبری تکیه گاه خوبی برای شما و کشور است و هدف دشمن جدا شما ار ولایت فقیه است .

محمود خواجه ای با تاکید بر رشادتهای 22 شهید دبیرستان شاهد شهید رجایی افزود: اینجا قدمگاه شهدای والا مقام است .

خواجه ای تصریح کرد : شهدای گرانقدر با فرمایش امام راحل (ره) قلم های خود را به سلاح تبدیل کردند به نبرد دشمن رفتند.

اجرای سرود ، پخش کلیپ شهدا و سخنرانی از جمله برنامه های فرهنگی این یادواره بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا