ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " ابوالقاسم دهقان" در ابتدای این نشست با اشاره به اقلیم و آب و هوای مناسب تفت گفت:شهرستان تفت با توجه به پتانسیل های بالا در عرصه های گردشگری، همه ساله میزبان مسافران و گردشگران بیشماری در ایام تعطیلات نوروزی است لذا مسئولان امر باید با جدیت و برنامه ریزی دقیق زمینه میزبانی شایسته از مسافران نوروزی را فراهم آورند.

وي با اشاره به حجم سنگين اقدامات در راستاي فراهم نمودن مقدمات سفرهاي نوروزي، خواستار هماهنگي و تعامل بيشتر دستگاه ها در اين زمينه شد.

دهقان با تاکید بر اهمیت استفاده مناسب از فرصت حضور گردشگران و مسافران نوروزی، برای معرفی و ارائه توانمندی ها و پتانسیل شهرستان تفت گفت: حضور گردشگران از نقاط مختلف در تفت، زمینه خوبی برای معرفی قابلیتهای شهرستان است که باید در این رابطه اقدامات شایسته ای صورت گیرد.

 tرماندار تفت در پایان بر اهمیت حسن نظارت بر اسکان مناسب مسافران، حل برخی معضلات ترافیکی، نظارت و کنترل دقیق بازار، تامین امنیت گردشگران و توجه به رعایت بهداشت رستورانهای بین راهی و اماکن درون شهری تاکید کرد. در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا