آیین بهره برداری از پروژه های روستایی شهرستان تفت همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندارو جمعی از مدیران ادارات در محل روستاي نصرآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " ابوالقاسم دهقان" در مراسم افتتاح پارك روستايي وحدت نصرآباد كه با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 260 ميليون ريال احداث شده است، جامعه روستایی را جامعه ای آرمانی برشمرد و گفت: روستا نماد تقدس، سادگی، صداقت و صلح و وصفاست. وی با اشاره به خدمات گسترده روستاییان در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: روستاییان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه های سازندگی میهن عزیز اسلامی نقشی مهم و حائز اهمیت دارند.

 دهقان با اشاره به خدمات گسترده زیربنایی در مسیر سازندگی و آبادانی روستاها پس از پیروزی انقلاب اظهار داشت: در حالی که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، روستاهای کشور از حداقل امکانات همچون برق، آب، گاز، تلفن و راه مناسب برخوردار نبودند امروز شاهد آنیم که اکثر روستاها از امکانات زیربنایی لازم برخوردار هستند که این موضوع زمینه رشد و تعالی بیشتر روستاها را فراهم می سازد.  

وی با تاکید بر اهمیت توجه به روستاها و مناطق کمتر برخوردار اظهار داشت: عدم توجه به روستاها می تواند تبعات منفی همچون رشد شدید جمعیت در شهرها، بیکاری و فقر را در پی داشته باشد لذا مسئولان باید با تمام توان در جهت خدمت به روستاییان عزیز گام بردارند.

فرماندار تفت با اشاره به افتتاح پروژه های روستایی شهرستان تفت همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 92421 میلیون ریال در روستاهای شهرستان به بهره برداری می رسد که از اين ميزان 16 پروژه با اعتباري بالغ بر 2729 ميليون ريال مربوط به پروژه هاي عمراني دهياريهاي بخش مركزي شهرستان تفت مي باشد. دهقان پروژه پلهاي ورودي نصرآباد و بنستان، اجراي سيستم هاي آبياري تحت فشار، ساخت مخزن ذخيره آب مهدي آباد، طرحهاي مختلف پرورش مرغ گوشتي و پرورش گاو شيري را از مهم ترين پروژه هايي عنوان كرد كه امروز همزمان با ساير پروژه هاي روستايي در سراسر كشور به بهره برداري مي رسد.وی خدمات دولت عدالت محور را در مسیر زدودن چهره محرومیت از روستاهای کشور ستود.

گفتني است  پروژه پارك روستايي وحدت نصرآباد در زميني به مساحت 7 هزار متر مربع و در قالب اعتبارات روستاي نمونه بنياد مسكن انقلاب اسلامي احداث شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا