با نزديك شدن ايام نوروز باستاني و همچنين در راستاي تحقق سنت و آداب ديرينه ايران اسلامي در توجه به ايتام ، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای همکاری های متقابل اداری خصوصا همکاری با آموزش و پرورش ، جلسه هم انديشي موسسه خيريه اميرالمومين (ع) ابركوه با هدف رسيدگي به امور ايتام و دانش آموزان بي بضاعت با حضور اكثريت افتخاري اعضا و مدیران مدارس شهرستان در سالن آمفي تئاتر مجتمع فرهنگي هنري تشكيل شد.   

به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ابركوه در اين جلسه حجت السلام و المسلمين فتاحي رياست حوزه علميه حضرت وليعصر(عج) با يادآوري اين كلام از اميرالمومنين" ارحم ترحم" "رحم كن تا بر تو رحم شود" افزود: توجه و كمك به ايتام و مردم بي بضاعت از سنتهاي پيامبر اسلام و ائمه معصومين (ع) بوده و هست و مردم بايد با شركت كردن در اين امر خير ، اين سنت حسنه را زنده نگه دارند. در ادامه عادل سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ابركوه و عضو ديرينه اين موسسه گفت: همانطور كه امسال توانستيم با همت ، تلاش و همکاری متقابل مردم و ادارات ، دهه فجر متفاوت با 34 سال گذشته داشته باشیم و این دهه را باشكوه هرچه تمام تر برگزار كنيم ، در اين مورد هم مي توانيم با همت شما و مردم قدمهاي بلندتر ، بهتر و خداپسندانه برداريم. عادل افزود: حال که خداوند بلند مرتبه اینقدر سفارش به رسیدگی به امور ایتام نموده وظیفه ما برای این مهم چندین برابر میشود و چه بسا که باید ورود به این مسئله را در اولویت اول برنامه های خود قرار دهیم.

گفتنی است موسسه خیریه حضرت علی بن ابیطالب(ع) ابرکوه از جمله موسسات منحصر به فرد و وابسته به آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه می باشد که تا کنون توانسته هرساله به بیش از 500 دانش آموز یتیم و بیش از 1500دانش آموز بی بضاعت خدمت رسانی نماید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا