فرماندار تفت با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر ضرورت خدمت رسانی مضاعف به مردم بویژه در بخش اقتصادی تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، ˈابوالقاسم دهقانˈ  در گفت و گوی اختصاصی  با بیان این که باید با تمام توان در مسیر خدمت رسانی به مردم به ویژه در شرایط خطیر کنونی همت گمارد اظهار داشت: تمرکز بر روی رفع مسائل و مشکلات مردم و تقویت وحدت و برادری میان مردم و مسئولین ضروری است.

فرماندار تفت با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان مترصدد آنند تا از کوچک ترین اختلاف، در جهت ضربه زدن به ایران اسلامی بهره برداری کنند اما همچون همیشه با هوشیاری مسئولان و مردم در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند ماند.

وی با بیان این که در مقطع کنونی، رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم در اولویت قرار دارد افزود: امیدواریم با تدابیر و سیاستهایی که از سوی مسئولان در این رابطه اندیشیده شده شاهد خنثی شدن توطئه اقتصادی بدخواهان و دشمنان نظام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توطئه های مختلف آمریکای جهانخوار در طول دوران انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان به آن اشاره فرمودند دولتمردان آمریکا گمان کرده اند که می توانند با تهدید و تحریم ملت رشید ایران را از اهداف مقدس و آرمانهای متعالیشان منحرف کنند اما مردم ایران در راهپیمایی اخیر یوم الله 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که در پای اعتقادات و خواسته های به حقشان ایستاده اند و با کسی در این زمینه مصامحه نخواهند کرد.

دهقان موضوع دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای را حق مسلم مردم ایران اسلامی دانست و گفت: آمریکا و ایادی او هرگز نخواهند توانست با تهدید و منطق زور مردم ایران را از این حق طبیعی و مشروعشان منصرف و محروم سازند و ایران با اتکال به خداوند متعال، رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، هوشیاری و بصیرت مردم و تلاش مضاعف علمی نخبگانش تا فتح قله های علمی پیش خواهند رفت.

دهقان در پایان با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اجرای دقیق آن تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا