تصویربرداری سریال نوروزی سروش صحت ادامه دارد

سام درخشانی مدیر برنامه ستاره پرسپولیس شد!+عکس
تصویربرداری سریال نوروزی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت ادامه دارد.
 
 

 

 

به گزارش شبکه ایران،‌سروش صحت آرام آرام کار خود را برای روی آنتن فرستادن مهیا می‌کند، سریالی که خیلی‌ها منتظرش هستند تا بییند عوامل سریال پر بیننده «ساختمان پزشکان» چه دستاوردی در قالب سریال مناسبتی خواهند داشت.

 

صحت پس از ساخت چند مجموعه طنز شبانه با سریال «پژمان» ساخت اولین سریال نوروزی خود را تجربه می‌کند.


این سریال به تهیه‌کنندگی محسن چگینی سیزدهم بهمن ماه در لوکیشنی حوالی منطقه اختیاریه مقابل دوربین رفت ودر روزهای آتی پس از لوکیشن هایی حوالی بلوار ارتش، آجودانیه و...به جاده لواسان خواهد رفت.


پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، سایپا و پاس در این سریال طنز نقش فوتبالیست از خود راضی و ناشی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند.

 

پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند


سام درخشانى در این سریال نقش مدیر برنامه‌های او را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، غلامحسین لطفی،حسین سلیمانی،اردشیر کاظمى و... دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.


سریال«پژمان» که نگارش آن را برادران قاسم‌خانی به عهده گرفته‌اند قرار است در ایام نوروز سال آینده در 14 قسمت روی آنتن شبکه 3 سیما برود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا