مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد: شاخص انتخاب مدیران توزیع برق ، تخصص در بهره برداری و طراح بودن آنان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، با حضور مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد ، فرماندار و تنی چند از مسئولین محلی بافق " حمیدرضا عدل ثانی" به عنوان رئیس جدید مدیریت توزیع برق  بافق معرفی شد .

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره برق بافق با اشاره به پتانسیل های ارزشمند و زیر ساختهای عالی دربافق اظهار داشت : خوشبختانه با احداث چند پست برق در این شهرستان در مکان های مختلف مشکلی در تامین برق نداشته که از سویی طبق آمار روند مصرف برق در این بافق رو به کاهش است .

" محمد رضا صحتی " یکی از شاخصهای انتخاب مدیران توزیع برق در استان را مدیری با تخصصهای بهره بردار و طراح پروژه های برقی خواند و گفت : ارج نهادن به مشتريان و توجه به نيازها و خواسته‌هاي ذينفعان جزء دیگر شاخص های خدمت رسانی مدیران توزیع برق ملاک کار و انتخاب می باشد.

وی با اشاره به چشم انداز و برنامه شرکت توزیع برق گفت: پيشتاز در سطح ملي با ايجاد بستري مناسب براي سرمايه گذاري، فعاليت و پيشرفت هم راستا با توسعه پايدار از جمله نقشه راه این مدیریت می باشد.

صحتی با تاکید بر پرداخت به موقع مبالغ قبوض برق بیان داشت :وصول مطالبات اخیر شرکت توزیع برق علاوه بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های برق‌رسانی ،می تواند گره گشای امور مردم و تلاش در جلب رضایت مندی مشترکین کمک ‌کند .

فرماندار بافق در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیر سابق این اداره خاطر نشان کرد : امیدواریم درآینده با برنامه هایی که داریم و با هماهنگی شرکت توزیع برق به انرژی خورشیدی روی آوریم .

"مهدی خاوری" با تاکید بر آفتابی بودن اکثر روزهای های سال در بافق گفت: باید با الگو سازی صنعت برق ، نوع تولید برق را از فسیلی به سمت انرژی خورشیدی تغییر دهیم.

در پایان ضمن تقدیر از خدمات ابوالفضل ماندگاری ، "حمید رضا عدل ثانی" به عنوان رئیس مدیریت توزیع برق بافق معرفی شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا