فرماندار شهرستان تفت با حضور در نماز جمعه طزرجان در سخناني بر توجه ويژه به بخش كشاورزي و صنايع وابسته آن تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "ابوالقاسم دهقان" در جمع مردم شريف روستاي طزرجان با بيان اين كه بخش كشاورزي در كنار بخشهاي گردشگري و آموزش عالي از مهم ترين محورهاي توسعه شهرستان است اظهار داشت: شهرستان تفت به دليل برخورداري از آب و هواي مناسب و طبيعت بكر و مطلوب براي توسعه در بخش كشاورزي مستعد است و در اين رابطه برنامه هاي خوبي انديشيده شده است.

فرماندار تفت با اشاره به ضرورت توجه به گسترش صنايع تبديلي و وابسته در بخش كشاورزي اظهار داشت: گسترش صنايع وابسته و تبديلي در بخش كشاورزي موجب ارزش افزوده بيشتر و ايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي است. وي شرايط شهرستان تفت را براي توسعه اين دست از صنايع پاك و كم آلاينده مناسب ارزيابي كرد.

فرماندار با اشاره به آباداني و پيشرفت روز افزون مناطق روستايي پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران خاطرنشان كرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، مناطق روستايي و كمتر برخوردار موردتوجه خاص قرار گرفت و امروز شاهد آنيم كه بيشتر روستاهاي كشور از خدمات زيربنايي همچون آب، برق، مسير مواصلاتي و ... برخوردارند كه اين موضوع از دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي بشمار مي آيد.

دهقان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره وضعيت روستاي طزرجان ادامه داد: روستاي طزرجان با برخورداري از مردماني نجيب و انقلابي و همچنين برخوردار از طبيعتي زيبا و باطراوت از مناطق ييلاقي استان به شمار مي آيد و هر ساله در ايام مختلف با استقبال مردم مواجه مي شود. وي افزود: لذا ضروري است تا توجه خاصي در مسير عمران و آباداني اين روستا صورت پذيرد.

دهقان همچنين با اشاره به برخي درخواستهاي مردمي بر ساماندهي وضعيت قبرستان اين روستا تاكيد كرد.

يادآور مي شود در پايان نماز جمعه طزرجان، جمعي از مردم با فرماندار تفت به ديدار و گفتگو پرداخته و مسائل و مشكلات خود را بيان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا