در اين همايش که با همت منابع طبيعي بخش مروست از توابع شهرستان خاتم وهمکاري کميته مردمي در محل سالن کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان برگزارگرديد، بخشدار ، امام جمعه و جمعي از مسئولين ومردم بخش مروست ، معا ونت فني اداره کل منابع طبيعي ، مسئولين و کارشناسان منابع طبيعي استان وشهرستان حضور داشتند..

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم "اين مراسم که با برنامه هاي متنوع ومختلفي از جمله سرود، ساز و نواي محلي ، پخش کليپ و...همراه بود دراين همايش امام جمعه شهر مروست طي سخناني بر اهميت دادن به درخت ودرختکاري تاکيد نمود. وي اظهار داشت موضوع درختکاري باپيروزي انقلاب اسلامي کم کم جايگاه از دست رفته خود را پيدا نمود و بااشاره به حديثي از پيامبراعظم  در اين زمينه تاکيد کرد همانگونه که غرس درخت ثواب وفضيلت دارد قطع و ياشکستن شاخه اي ازدرخت گناه دارد. وي با اشاره به غرس نهال توسط رهبرمعظم انقلاب گفت آن عزيز در روزدرختکاري نهال کاشت ، خاک پاي آن ريخت و آب به آن داد و اين به اين معني است اي همه مردم ايران اين کارخداپسندانه را انجام دهيد.

دراين همايش همجنين بخشدار مروست طي سخناني ضمن تشکر از درست اندکاران اين همايش وپرسنل بخش منابع طبيعي توجه بيشتر مسئولين در اتقاع منابع طبيعي بخش مروست رااز لحاظ نيرو وامکانات خواستار شد. در پايان اين مراسم رييس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان خاتم ضمن تشکر و قدر داني از برگزارکنندگان اين همايش بويژه پرسنل منابع طبيعي وکميته مردي بخش مروست از مردم خوب اين بخش که نقش موثري در حفاظت از عرصه هاي طبيعي را ايفا کرده اند قدر داني نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا