تیم رباتیک دانش آموزان شهرستان خاتم در چهاردهمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی کشور در دانشگاه صنعتی شریف تهران موفق کسب مقام سوم در رشته ربات های فوتبالیست شد.

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم ؛چهاردهمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی کشور در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار شد که بیش از ۱۰۰ تیم از نقاط مختلف کشور در ۶ رشته مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته “عباس حیدری” مدیر پژوهش سرای دانش آموزی و مربی تیم رباتیک دانش آموزی شهرستان تیم ۸ نفره رباتیک پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) خاتم نیز متشکل از دانش آموزان نخبه ی شهرستان در مقاطع ابتدایی ،راهنمایی و متوسطه در دو رشته ی ربات های فوتبالیست و ربات های حل ماز ، در این مسابقات حضور داشت

حیدری از  کسب مقام سوم در رشته ربات های فوتبالیست توسط دانش آموزان شهرستان خاتم خبر داد.

عباس حیدری همچنین ضمن تبریک موفقیت های این عزیزان به مردم شهرستان ؛ خواستار موفقیت های روز افزون فرزندان این سرزمین را از خداوند منان شد.

گفتنی است تیم رباتیک پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم(ع) خاتم در مسابقات استانی که آذرماه سال جاری در محل پارک علم و فناوری یزد برگزار شده بود مقام اول در دو رشته ی فوتبالیست و حل ماز و همچنین عنوان فنی ترین تیم مسابقات را به خود اختصاص داد و به مسابقات کشوری راه یافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا