یزدفردا "سردبیر:با نزدیک شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور تحرکات افراد مختلف برای حضور در انتخابات آغاز شده است هرچند که تحرکات خیلی از این نامزدهای انتخاباتی ماه هاست با چراغ خاموش در حال انجام است .

هرچند که اخبار تحرکات از گوشه کنار درز کرده و به همراه شایعاتی که بعضا با هدف به آنها اضافه می شود در جامعه منتشر می شود و یزدفردا نیز همچو انتخابات های گذشته رسالت خود را در همراهی با نظام و داغ کدن تنور انتخابات می داند و از انتشار اخبار تمامی نامزد های احتمالی در یزدفردا استقبال می نماید .

و در همین راستا یزدفردا آمادگی خود را برای انتشار اخبار ریز و درشت انتخاباتی را اعلام داشته  و کسانی که علاقمند به همکاری می باشند می توانند تمام اطلاعات خود را به ایمیل info@yazdfarda.com

ارسال نمایند و فرداییان  را در جریان تمام تحرکات نامزد های احتمالی قرار دهند و انشالله مردم نیز با اطلاع کافی از در انتخابات آتی شرکت نمایند و با انتخاب بهترین گزینه ها برای عضویت در شوراها آینده شهر و روستای خود را به دستان با کفایت بهترین گزینه های حاضر در صحنه بسپارند .

توضیح پایانی :با توجه به تفکیک سایت های شهرستان ها و استان و ایران آمادگی انتشار اخبار تمام مناطق را داشته و مخاطبان نیز با انتخاب هر منطقه می توانند اخبار منطقه خود را دنیال نمایند

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا