فرماندار تفت همزمان با شركت در مراسم تشييع پيكر مطهر نماينده فقيد مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي در شهرستان ميبد، در گفتگوي زنده راديويي با برنامه پنج دري راديو يزد كه با موضوع "نيك نامي" برگزار مي شد نيك نامي و منش والاي حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده را الگویی ماندگار برای مسئولان و کارگزاران دانست.

فرماندار تفت همزمان با شركت در مراسم تشييع پيكر مطهر نماينده فقيد مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي در شهرستان ميبد، در گفتگوي زنده راديويي با برنامه پنج دري راديو يزد كه با موضوع "نيك نامي" برگزار مي شد نيك نامي و منش والاي حجت الاسلام و المسلمين يحيي زاده را الگویی ماندگار برای مسئولان و کارگزاران دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت: "ابوالقاسم دهقان" در اين برنامه راديويي با بيان اين كه نیک نامی از نعمت هایی است که خداوند متعال به بندگان خاص خویش عطا می کند گفت: اين نعمت ارزشمند جز در سایه خدمت به مردم در جهت جلب رضای پروردگار و داشتن دل و نیتی پاک و زلال حاصل نمی شود.

فرماندار تفت با بيان اين كه انسانها در سایه ارائه خدمات ارزنده و انجام عمل صالح بی هیچ منت و تنها به قصد قرب الهی، در صحنه تاریخ ماندگار می شوند ادامه داد: این نعمتی ارزشمند است که برای هر کسی حاصل نخواهد شد.

وي افزود: همه انسانها روزی از خاک به سمت افلاک پرخواهند گشود و در این روزگار آنچه از خاطره مردم زدوده نخواهد شد مجموعه ای از اخلاق، رفتار و کردار انسان است. دهقان تاكيد كرد: البته نبايد از یاد ببریم که نیکوکاری در همین دنیا نیز اثرات مثبتی برای زندگی انسان در پی خواهد داشت.

وي از پیامبر مکرم اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع) و شهدای والامقام به عنوان نیک نام ترین افراد در طول تاریخ ياد كرد و اظهار داشت: اين شخصيت هاي الهي جز نیکی و نیکویی چیزی از خود بر جای نگذاشتند و خدمت بزرگ و ارزشمندشان، که همان هدایت انسانهاست، نه تنها خدمت به مردم عصر خویش که خدمتي به مردم سراسر تاریخ بوده و خواهد بود.

فرماندار تفت در حالي كه در حين مصاحبه در مراسم تشييع پيكر پاك يحيي زاده در شهرستان ميبد حضور داشت در ادامه سخنانش با بيان اين كه در عصر ما نیز از این دست انسانهای الهی کم نیستند خاطرنشان كرد: سید بزرگوار و فقیه اهل بیت حضرت حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده یکی از همین مردان بزرگ است كه امروز از میان ما پرکشیده و به دیار باقی شتافته است. وي افزود: ایشان در سمت نمایندگی مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هر آنچه در توان داشت در مسير خداپسندانه رفع مشکلات مردم و محرومان به کار می بست.

دهقان با اشاره به اخلاق و منش والاي آن فقيد سعيد گفت: از ویژگی های ممتاز ایشان این بود که در عین توجه به مسائل کلان، هرگز از رفع مشکلات خرد و کوچک مردم کوچه و بازار به ویژه محرومان و نیازمندان غافل نبود و از همین منظر است که امروز در فراغ ایشان محرومین و مستضعفان بیش از سایرین فریاد وااسفا سرکشیدند.

فرماندار تفت با ابراز تاسف شديد از ارتحال نماينده فقيد مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: امروز اگرچه ما وجود بابرکت ایشان را ديگر در میان خود نمی بینیم اما نام نیک و خاطرات ارزشمند و خدمات ماندگاری که در سایه همت و ساده زیستی این عزیز بر جای مانده است ترسیم کننده الگویی گرانقدر برای سایر مسئولان و کارگزاران است و این رفتار آموزنده، باقیات الصالحاتی برای آن اسوه اخلاق است.

وي تاكيد كرد: در یک کلام، ایشان در زهد نسبت به ظواهر دنیوی، نمونه، در دفاع از حقوق مردم مستضعف و رسیدگی به امور محرومان، مجاهدی نستوه و در پاسداری از ارزشهای متعالی اسلام ناب و تبعیت از فرامین ولایت فقیه استوار و در مجموع اخلاق و کمالات، نادره ای از نوادر عصر خود بود.

فرماندار تفت در پايان با آرزوي علو درجات براي آن سالك راه حق اظهار داشت: ايشان در مسیر مستقیم اسلام، امام راحل(ره) و ولایت مطلقه فقیه با اعتقاد راسخ و ارادت به ولایت و زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالي) وجود خود را وقف پیشبرد اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا