بخشدار مرکزی تفت با اشاره به این که انتخابات تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی میهن عزیز اسلامی است اظهار داشت: انتخابات 24 خردادماه ، صحنه حماسه عظیم سیاسی در کشور خواهد شد.

بخشدار مرکزی تفت با اشاره به این که انتخابات تجلی حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی میهن عزیز اسلامی است اظهار داشت:  انتخابات 24 خردادماه ، صحنه حماسه عظیم سیاسی در کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "علی احمدیان" در نشستی که به منظور تعیین اعضای هیات اجرایی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تشکیل شده بود با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در ادوار مختلف گفت: بنا به فرمونده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)" انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار نظام اسلامی، مردم سالاری اسلامی، اراده ملی و آبروی نظام است."

بخشدار مرکزی تفت با بیان این که مردم همواره در صحنه های مختلف، دلبستگی و علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رسانده اند گفت: انتخابات 24 خردادماه عرصه دیگری است که مردم بابصیرت و فهیم ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بار دیگر دشمنان و بدخواهان را ناامید کرده و حماسه عظیم سیاسی را در برابر چشم جهانیان به تصویر خواهند کشید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر ضرورت مشارکت مردم در اداره شهر و روستای خود تاکید کرد.  

در ادامه این نشست 7 نفر از اعضای هیات اجرایی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با رای مخفی 30 نفر از معتمدین انتخاب شدند.

یادآور می شود هيأت اجرائي انتخابات شوراهاي اسلامي روستا متشكل از 11 نفر اعضاي اصلي است که 7 نفر معتمدين روستاها و همچنين بخشدار، رئيس جهاد كشاورزي، نماينده رئيس اداره آموزش و پرورش و نماينده رئيس اداره ثبت احوال شهرستان، به عنوان اعضاي اداري، اين هيأت را تشکیل می دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا