نماینده مردم اردکان بر احداث و ساماندهی وضعیت مسکن کارگران واحدهای صنعتی و سکونت گاه افاغنه این شهرستان که از جنبه های مختلف اجتماعی حائز اهمیت است تاکید کرد.

نماینده مردم اردکان بر احداث و ساماندهی وضعیت مسکن کارگران واحدهای صنعتی و سکونت گاه افاغنه این شهرستان که از جنبه های مختلف اجتماعی حائز اهمیت است تاکید کرد.

"محمدرضا تابش" در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع 93 واحدی ریحانه النبی بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن با تدبیر حضرت امام (ره) در ایام آغازین پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت و هدف آن با توجه به مشی مردم مدارانه امام و آموزه های دینی، تامین مسکن برای اقشار ضعیف جامعه بود که الحمدا.. اقدامات خوبی انجام گرفته است اما هنوز تا رسیدن به مقصد نهایی باید کارهای اساسی تری صورت پذیرد.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه  تامین مسکن برای آحاد مردم جزو حقوق اساسی آنهاست که در قانون اساسی نیز به آن تاکید شده است اظهار داشت: تامین مسکن مناسب برای هر ایرانی باید مورد توجه جدی قرار گیرد و دولت و مجلس نیز با تقویت اعتبارات نهادهایی نظیر  بنیاد مسکن ، برای عمل به وظایف قانونی و فراهم کردن بستر قانونی برای ارائه خدمات ارزنده تر در سطح روستاها و شهرها گام موثری برمی دارند

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به رشد اقتصادی اردکان و گردش مالی بالا در سطح شهرستان عنوان نمود: تامین مسکن برای همه طبقات جامعه در اردکان باید جزو برنامه ریزیهای اولیه مسئولان خصوصا متولیان این بخش قرار گیرد.

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: مهاجرپذیر بودن شهرستان و لزوم احداث مسکن برای کارگران واحدهای صنعتی که از جنبه های مختلف حائز اهمیت است و وضعیت سکونت گاه افاغنه، باید بصورت یک برنامه مشخص در دستور کار مسئولان و دستگاههای اجرایی شهرستان قرار گیرد .

"محمدرضا تابش" تاکید کرد: بنیاد مسکن می تواند در احداث واحدهای مسکونی کارگری نقش محوری ایفا نماید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این پروژه با 93 واحد به مساحت هر واحد 160 متر مربع و زیربنای 110 مترمربع، بصورت ویلایی و امکان اضافه نمودن طبق دوم آماده احداث خواهد شد گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار این پروژه است که پیش بینی شده ظرف مدت 20 ماه به بهره برداری برسد.

"علیرضا قربانیان" اضافه نمود: این واحدها برای افراد فاقد مسکن و کسانیکه تاکنون تسهیلاتی دریافت نکرده اند در نظر گرفته شده است.

فرماندار اردکان نیز از اتمام عملیات احداث 46 واحد مسکن مهر در احمدآباد و  اجرای طرح هادی 6 روستا در اردکان خبر داد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا