ثبت نام بسیاری از فعالان ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارع زاده در شورای شهر مهریز

از نکات جالب ثبت نام کاندیداها اینست که در بین افراد ثبت نامی تقریباً نام بسیاری از فعالان ستاد انتخاباتی دخیل عباس زارع زاده به چشم می خورد.

* طبق قانون انتخابات با ثبت نام برادر آقای محسن زاده از اعضای هیئت اجرائی، و در صورت عدم استعفای وی و نیز استعفای آقای محمد جابر زارع زاده از عضویت در هیئت اجرائی انتخابات شورای شهر مهریز، جهت ثبت نام در انتخابات،  آقایان عباس دهقانی زاده و محمد رضا فخری ( دو نفر اول علی البدل)به عضویت این هیئت در می آیند.

* بر اساس شنیده ها تا آخرین ساعات مهلت ثبت نام کاندیداها، تلاش برای ورود آقای سید ابوالفضل کشفی به جمع کاندیداها، از سوی برخی شهروندان و بزرگان شهر ادامه داشت که در انتها این امر محقق نشد.

* بالاخره پیش بینی ها درست از آب درآمد و آقایان سید علیرضا طبائی فر و دکتر محمد حسن وطنی از اعضای فعلی شورای شهر حاضر به ثبت نام نشدند.

* با پایان ثبت نام کاندیداها، از فردا تلاش طیف های مختلف و جریانات گوناگون برای تعیین آرایش های انتخاباتی آغاز خواهد شد.

* در بین کاندیداهای ثبت نامی نام  دو روحانی و یک نفر از قشر بانوان نیز به چشم می خورد.

* با نگاهی به اسامی ثبت نام شده کاندیداها، به نظر می رسد از تمامی محلات شهر مهریز افراد از طیف های مختلف و با سلایق گوناگون، اقدام به ثبت نام نموده اند که این موضوع ، قطعاً شور انتخاباتی را در این شهر به وجود خواهد آورد.

* بر اساس شنیده ها و با محوریت آقای دکتر فروزان نیا و ستاد دخیل عباس زارع زاده و برای رساندن تمامی محلات به یک اجماع عمومی و وحدت همه جانبه تلاش هایی برای انصراف برخی کاندیداها شروع شده و هر آن انتظار این امر وجود دارد.

* آقایان علی محمد محرابیان و محمود صادقی دو نفر از مدیران شهرستان که برای ثبت نام نیاز به استعفا از مدیریت خود داشتند، موفق به ثبت نام نشدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا