رجا نیوز نوشت: با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری در كنار فعاليت‌هاي سياسي داخل كشور، جستجو در  اخبار، مواضع و جهت گیری های عناصر و رسانه های ضد انقلاب مطالب جالب توجه و بعضا مهمي را از طراحي دشمن براي انتخابات پيش رو در اختيار قرار مي ده.

 

  از آنجائیکه عملکرد و مواضع عناصر و رسانه های ضد انقلاب و معاند بازتاب نیات و طراحی دشمنان جمهوری اسلامی بوده و در تشخیص روش مطلوب سياسي موثر به نظر ميرسد، به همین جهت  تلاش می کند با انتشار بسته ویژه اخبار ضد انقلاب در فواصل معین در این راه گام بردارد

 

آنچنان كه از برخي تحليلهاي رسانه های ضد انقلاب بر ميآيد، اين جريان برانداز، جريان سياسي نفوذي در دولت را به عنوان ظرفيتي قابل اتكا براي فشار آوردن به حاکمیت و شورای نگهبان با هدف تایید برخی سران فتنه و منسوبین به این جریان به حساب آورده است

 

 

 

به عنوان نمونه فرهاد یزدی در سایت تلاش آنلاین منتشب به جریان فتنه سبز در اینباره می نویسد: به نظر می رسد رئیس جمهور، برای برداشتن باقی مانده موانع پیش پای خود، دو سیاست را در پیش گرفته. نخست تبلیغ شدید برای امکان حضور همه ی گروه ها با طرز فکر متمایز. به سخن دیگر حذف و یا دستکم، کاستن از قدرت شورای نگهبان. در این مبارزه او از پشتیبانی همه ی هواداران انتخابات آزاد و از آن میان گروه سبز و اصلاح طلبان، برخوردار است. اما، با این سیاست او امکان ورود به صحنه ی دو رئیس جمهور معمم پیشین و یا ائتلافی از آنان را نیز هموار می کند.

 

 

 

وی سپس با اشاره به این نکته که احمدی نژاد با وجود اینکه سپس از ائتلاف خاتمی و هاشمی نگران می باشد، می نویسد: در این جاست که سیاست دوم احمدی نژاد، باید به کار افتد. ائتلاف خاتمی - هاشمی به نظام اسلامی وفادار است ! و از این رو با آزادی عمل محدودی روبروست. احمدی نژاد آزادی عمل بیش تری دارد. او و نامزد برگزیده اش می توانند با شعارها و خواست هایی که وفاداران به رژیم قادر به ابراز آن نیستند، وارد معرکه انتخابات شوند.

 

 

 

این یادداشت تصریح می کند: باید انتظار داشت که رئیس جمهور با دمیدن در بوق انتخابات آزاد که لازمه آن آزادی ورود نامزدها از گروه های مختلف که به طور طبیعی مورد تائید اصلاح طلبان و گروه سبز است، جو حاکم را چنان برعلیه بازوی گزینش نظام، یعنی شورای نگهبان، تحریک کند که آنان با امکان جدی خنثی شدن، شهامت لازم را در رد صلاحیت نامزدهای هوادار رئیس جمهور و حتا جنبش سبز، از دست دهند.

 

 

 

همزمان نیز، باید انتظار شعارهای تند و حتا "تابو" شکن (از نظر نظام اسلامی) از جانب رئیس جمهور و هوادارانش را داشت.

 

 

 

وی تاکید می کند: تندی شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور، ائتلاف اصلاح طلبان را مجبور خواهد کرد که آنان نیز موضع تندتر و قاطع تر (البته نه در ابعاد احمدی نژاد) در باره آینده نظام اسلامی در پیش گیرند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا