به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم  ؛ "حجت الاسلام محمد رضایی "امام جمعه هرات بااشاره به نهم تا پانزدهم اردیبهشت هفته ی شهر و شهروند و روز شوراها و در آستانه چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت:شوراها در واقع در کشور ما نماد مردم سالاری دینی است و در سه دوره ای که از عمر شوراها گذشته این تشکل خدمات خوبی  به جامعه اسلامی ارائه داده است.

حجت الاسلام رضایی همچنین از مردم خواست ضمن حضور باشکوه در پای صندوق های رای در انتخابات های پیش رو طبق آیتم های مورد نظر رهبری از بین نامزدها فرد اصلح را انتخاب کنند.

خطیب جمعه هرات در ادامه با تبریک ولادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت:زنان و مادران ما باید در امور زندگی خود آنحضرت را اسوه و الگو قرار دهند تا به زندگی سعادتمندانه برسند.

وی همچنین ولادت معمار کبیر انقلاب که متقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است را تبریک گفت و افزود:امام خمینی(ره) با نهضت عظیم خود جهانیان را تحت تاثیر قرار داد و ملت ایران را از زیر بار ظلم و ستم استکبار رهایی بخشید و ما امروز استقلال و آزادی خود را مدیون این سلاله پاک حضرت زهرا(س) و شهدای گلگون کفن هستیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا