فرماندار تفت با حضور در دفتر نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده، تاکید کرد: منش والا و متعالی حجت الاسلام و المسلین یحیی زاده برای همیشه در یاد و خاطره مردم جاویدان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در این دیدار که برزگری، رئیس دفتر نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سید علی یحیی زاده فرزند ارشد ایشان نیز حضور داشتند با اشاره به خدمات گسترده و شبانه روزی یحیی زاده اظهار داشت: ایشان شخصیتی فرا استانی بود که تمام وقت خود را وقف خدمت به محرومان و مستضعفان کرده بود و در این راه مقدس هر چه در توان داشت انجام می داد.

وی با بیان خاطراتی از اخلاق و منش اسلامی و انسانی آن مرحوم ادامه داد: ایشان نمونه ای ارزشمند در ساده زیستی، ادب، اخلاق و خدمت به مردم و الگویی ماندگار برای همه مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری است.

فرماندار تفت با اشاره به مواردی که در زمان حیات نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از سوی ایشان در دست پیگیری و اقدام بوده است گفت: فرمانداری تفت آمادگی دارد تا در مجاری قانونی موجود نسبت به پیگیری کامل نامه ها و مکاتبات نماینده فقید مردم تفت و میبد اقدام و تا به سرانجام رساندن آنها موضوع را پیگیری نماید.

در ادامه این دیدار برزگری با قدردانی از تلاشهای فرماندار تفت در برگزاری مطلوب و مناسب مراسم تشییع و ختم حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده ، گزارشی را در خصوص موارد مطروحه ارائه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا