انعکاس : در حالی که لیدر و اعضای جریان انحرافی پیش از این مدعی شده بودند که شعار “زنده باد بهار” این جریان ارتباطی با انتخابات ریاست جمهوری ندارد، اما تبلیغات وسیع این حلقه حکایت از طراحی دیگری در این باره است.

 

تصویر زیر مربوط به مراسم امروز دولت در خوزستان است که در آن پیراهن هایی با شعار “زنده باد بهار” دیده می شود.

 

نکته جالب در این تبلیغات این است که ذیل شعار جریان خاص، عبارت “خرداد ۹۲″ به چشم می خورد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_24674.jpeg

توضیحات جوان اهوازی درباره تی شرت بحث انگیز

 

آیت یوسفی: 'زنده با بهار' را خودم به عشق احمدی نژاد طراحی کردم

 

روزنامه بهار که تمام تلاشش را بر تخریب چهره دولت و انتصاب خبرهای کذب برعلیه اقدامات دولت به کار میگیرد این بار نیز اقدام به انتشار خبر کذب 'توزیع تی شرت با شعار زنده باد بهار ' در اهواز کرد.

 

شبکه ایران / در پی انتشار عکسی در روزنامه بهار که در زیر عکس توضیح "توزیع تی شرت زنده باد بهار در اهواز " که سعی درالقای انتخاباتی بودن  سفرهای استانی دارد، صاحب عکس مورد نظر در تماس با شبکه ایران این خبر را تکذیب کرد.

 

این فرد که خود را "آیت یوسفی" معرفی کرد به خبرنگار شبکه ایران گفت: این اقدام من خود جوش بوده و به عشق دولت خدمتگذار و دکتر احمدی نژاد این کار را کردم و هیچ کس دیگری در مراسم استقبال چنین تی شرتی نپوشیده بود . من با روزنامه بهار تماس گرفتم و به چاپ مغرضانه این عکس اعتراض کردم و قول دادند که اصلاحیه من را چاپ کنند.

 

در عکس های منتشر شده از این مراسم با وجود دهها عکاس که از این مراسم عکس گرفته اند هیچ عکسی که در آن شخص دیگری این تی شرت را پوشیده باشد موجود نیست و حتی شعاری هم که روی پیراهن نوشته شده شعار ادعایی روزنامه بهار نیست چرا که  روی تی شرت نوشته شده" زنده با بهار".

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا