به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان یزد  در این مراسم امام جمعه اردكان ، معاون پرورشی اداره كل ، رییس اداره فرهنگی و هنری اداره كل و معاونین ، مسئولان شهرستان اردكان ، برخی از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به همراه معاونین پرورشی آن ادارات حضور داشتند.
حجت الاسلام 'حسینی' و 'اكبر نوریان' در ابتدای مراسم در سخنانی جداگانه ضمن خیرمقدم به تمامی میهمانان ، مربیان و سرپرستان و مسئولان آموزش و پرورش استان یزد برای سفر به اردكان ، برای آنها لحظاتی خوب را در این دوره از مسابقات آرزو نمودند.
' رستگاری ' معاون پرورشی اداره كل آموزش و پرورش استان یزد در افتتاحیه مسابقات در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات برگزار كنندگان و مسئولان كمیته های مختلف این دوره از مسابقات از كسب 100 رتبه ی كشوری در مسابقات كشوری سال قبل توسط دانش آموزان استان یزد خبر داد و افزود : امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر و برنامه ریزی مناسب این تعداد ، امسال افزایش پیدا كند.
در ادامه مراسم رئیس اداره فرهنگی و هنری استان یزد با تقدیر از برگزار كنندگان مسابقات در سال های قبل و شهرستان های برگزار كننده اظهار امیدواری كرد كه این دوره از مسابقات بهتر از همیشه در اردكان برگزار شود.
' انتظاری ' از در نظر گرفتن جوایز برای 1300 نفر از نفرات شركت كننده در این دوره از مسابقات برای كسب رتبه های اول تا سوم خبر داد و از موسسه مالی ثامن الحجج بخاطر تقبل نمودن جوایز این دوره از مسابقات قدردانی كرد.
این دوره از مسابقات در رشته های مختلف فرهنگی ، هنری ، قرآن و معارف اسلامی به مدت چهار روز در اردكان در حال برگزاری است.
دو روز اول این مسابقات مربوط به مسابقات قرآن و معارف و دو روز پایانی مخصوص برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری خواهد بود.
در افتتاحیه این مراسم برنامه هایی چون حاملان قرآن ، چاووشی خوانی ، اجرای سرود از سوی دانش آموزان دبستان فردوسی اردكان و توجیه دانش آموزان برای برگزاری مسابقات اجرا شد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا