استاندار یزد گفت: اگر در جامعه ای امنیت نباشد گام های بعدی در آن جامعه ابتر خواهد ماند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در همایش ملی خانواده و امنیت كه با حضور فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و كاركنان نیروی انتظامی سایر استان های كشور در یزد برگزار شد، ضمن تبریك سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و خیر مقدم به مهمانان، نكاتی از زندگی حضرت زهرا(س) و ویژگی های شخصیتی آن حضرت را بیان كرد.

وی مهمترین اصل پیشرفت هر جامعه را امنیت دانست و افزود: اجر و پاداش خداوند برای شهیدان و مجاهدان و همچنین تاكید اسلام بر مبارزه با دشمنان، بیانگر اهمیت موضوع امنیت در جامعه اسلامی است.

عالی ترین مقام اجرایی استان با بیان اینكه خانواده ها نقش بسیار مهمی در برقراری امنیت اجتماع دارند، خاطر نشان كرد: یكی از مسائلی كه امروز موجب خدشه دار شدن امنیت در كشور می باشد، مسئله عدم رعایت كامل حجاب در بین بانوان است كه موجب آلوده شدن نگاه ها در اجتماع شده است.

توجه به ولایت امام و ولی فقیه، توجه به قرآن ، توجه به مسجد، توجه و توسعه ازدواج بدون تشریفات، توجه به صله ارحام برای تقویت عاطفه ها، توجه به رعایت حقوق فرزندان و والدین و ... از جمله مواردی بود كه فلاح زاده در راستای تشریح نقش خانواده ها در برقراری امینت به آن اشاره كرد.

همایش ملی خانواده و امنیت به مدت دو روز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان یزد و با همكاری دانشگاه یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا