فرماندار یزد اعلام كرد:ثبت نام 133 نفر  در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بخش مركزی

به گزارش كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، عزیزا...سیفی در معیت جوكار نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد ولیعصر اكرم آباد از عزم جدی مردم در جهت عمران  و آبادانی و روستاها تقدیر كرد.
در این جلسه سیفی فرماندار یزد با اعلام اینكه در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستادر بخش مركزی تعداد 133 نفر ثبت نام نموده اند كه  14 نفر برای شورای اسلامی روستای اكرم آباد كاندیدا شده اند اظهار داشت: این استقبال خوب مردم نشان از عزم جدی در جهت رفاه و توسعه هر چه بیشتر این روستا است كه قابل تقدیر است.

فرماندار افزود: از مهمترین مشكلات روستاهای بخش مركزی وجود اتباع بیگانه غیر مجاز و آلودگی های زیست محیطی می باشد.

سیفی اظهار داشت:در بحث وجود اتباع بیگانه غیر مجاز فرمانداری ، نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای اجرایی با راه اندازی گشت مشترك بخشی از این  افراد را شناسایی و دستگیر نموده و جهت اعزام به كشور خود به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شده اند.

وی ایجاد مهمانشر را برای اتباع بیگانه لازم و ضروری دانست و خاطر نشان كرد:با پیگیری های صورت گرفته مطالعات اولیه انجام شده و امیدواریم در آینده ای نزدیك این پروژه آغاز و اتباع بیگانه در یك محل تجمیع شوند.

سیفی كورهای آجر پزی را دلیل عمده آلودگی هوا برشمرد و اظهار داشت: در چند سال گذشته هیچ گونه مجوز جدید در خصوص راه اندازی كوره داده نشده است و همچنین در جاده بافق سایت 600 هكتاری در حال آماده سازی است تا با واگذاری زمین و انتقال كوره ها بتوانیم در جهت مرتفع نمودن این مشكل قدم برداریم.

در این جلسه هچنین دهقان مدیر كل ورزش و جوانان استان در خصوص احداث سالن ورزشی روستای اكرم آباد در سالجاری قول مساعد داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا