نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی:منتخبان شوراهای اسلامی روستا باید در جهت عمران و آبادانی گام بردارند

محمد صالح جوكار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ، سیفی فرماندار ، دهقان مدیر كل ورزش و جوانان استان یزد با حضور در مسجد ولیعصر اكرم آباد از نزدیك در جریان مشكلات مردم این روستا قرار گرفتند.

محمد صالح جوكار در این جلسه با بیان اینكه با روستاهای بخش مركزی یزد دارای پتانسیلهای خوبی در بخش های اقتصادی ، فرهنگی و ... است خاطر نشان كرد عدم توجه به این مناطق در گذشته باعث شده این روستاها هم اكنون با مشكلات مختلفی روبرو باشند كه برای رفع آنها باید برنامه ریزی لازم و هدفمند صورت پذیرد.

نماینده مردم یزد و صدوق با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم می توانند با شناخت اصلح و انتخابات فردی دلسوز ، معتقد به آرمانهای امام و رهبری، شجاع ، خدمتگزار و ... در ساخت ایرانی اسلامی آباد تأثیرگذار باشند.

 وی همچنین با مهم دانستن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود:شوراها یكی از ساختارهایی است كه برگرفته از خود مردم است كه می تواند ثمره ی خوبی را برای شهر و روستا به همراه داشته باشد. جوكار تأكید كرد: منتخبان شوراهای اسلامی روستا باید در جهت عمران و آبادانی گام بردارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینكه تهدیدها و تحریمهای دشمنان در جهت فاصله انداختن میان مردم و مسئولان نظام است گفت: مردم بصیر ایران اسلامی با حضور گسترده خود در این دو انتخابات ضمن رقم زدن حماسه ی بزرگ سیاسی برگ زرین دیگری را به دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا