یزدفردا:مسئول كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد برنامه های این کمیته را برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

به گزارش روز شنبه كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، “سید عبدالمجید قائم محمدی” اظهارداشت: با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) به  سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" باید با هماهنگی و همراهی میان دستگاه های مختلف بسترهای لازم  را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم کرد.

 وی افزود: اطلاع رسانی به موقع، صحیح و شفاف از جمله  اقدامات بسیار ضروری در برگزاری انتخابات است که می تواند حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را بیش از پیش فراهم سازد.

  مدیر كل روابط عمومی استانداری یزد، برگزاری نشست های هم اندیشی با اصحاب رسانه استان، برگزاری نشست های خبری، برگزاری جلسات مشترک با کمیته های شهرستانی، و انتشار به موقع اطلاعیه های ستاد انتخابات کشور از اهم برنامه های اولویت دار كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد.

نقش رسانه ها در اطلاع رسانی

قائم محمدی با اعلام خبر راه اندازی پرتال خبر انتخابات استان یزد گفت: مسئولین و مردم می توانند آخرین اخبار ستاد انتخابات استان را از این سایت به آدرس entekhab.ostanyazd.ir  دنبال كنند.

وی افزود: این پرتال اخبار انتخابات شهرستانها، قوانین مرتبط ،  بیانات ارزشمند حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص انتخابات،‌اطلاعات و آمار و ... را در خود جای داده است.

مشاور استاندار در ادامه اضافه كرد با تعاملی كه با اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته ، مقالات نخبگان و فرهیختگان استان در خصوص انتخابات و حضور پرشور مردم در نشریات استان به چاپ خواهد رسید لذا از كلیه فرهیختگان دعوت می شود تا مقالات خود در خصوص انتخابات را به كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی واقع در استانداری یزد ارسال نمایند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت رسانه های استان در جهت اطلاع رسانی صحیح انتخابات عنوان كرد:  طی ارزیابی فعالیت رسانه ها، از رسانه های برتر در خصوص انتخابات  تجلیل خواهد شد.

 مشاور استاندار یزد همچنین تشکیل اتاق خبر و استقرار واحد سیار رادیو در ستاد انتخابات استان را از دیگربرنامه های این كمیته اعلام كرد.

تبلیغات اثرگذار در راستای حضور حداكثری

مدیركل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اهمیت تبلیغات اثرگذار در جلب مشاركت مردم عنوان كرد: سعی شده  است با استفاده از طرح های اثرگذار و هماهنگ در سطح استان و برگزاری جلسات هماهنگی، فضا سازی و تبلیغات شهری مناسبی صورت گیرد.

قائم محمدی استفاده از طرحهای ویژه جهت نصب در ناوگان حمل و نقل عمومی،‌زیرنویس تلویزیونی، تهیه برنامه های متفاوت رادیو تلویزیونی با همكاری صدا و سیما ،‌برگزاری مسابقه با همكاری ادارات و ... را از جمله فعالیتهای تبلیغاتی این كمیته بیان كرد.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در پایان سخنان خود عنوان کرد: مدیران روابط عمومی فرمانداری های استان یزد نیز با فعال کردن کمیته متناظر تبلیغات و اطلاع رسانی در شهرستانها، نسبت به اجرای برنامه های مشابه اقدام می كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا