یزدفردا:بانوان برگزیده کانون های فرهنگی هنری مساجد در همایش گل یاس نبوی تجلیل شدند.
 
همایش گل یاس نبوی به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) با حضور بانوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در تالار فرهنگ برگزار شد.
 
خانم حاجی پور،  استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با تبریک میلاد صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: زنان در جامعه امروز باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو خود قرار داده و مسیر زندگی خود را با سیره آن حضرت تنظیم کنند.
 
وی با اشاره به سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان چاره ای جز توسل به سیره و زندگانی ائمه اطهار و اهل بیت نداریم.
 
حاجی پور فاطمه زهرا(س) را نمونه ای از یک انسان کامل نام برد و خاطرنشان کرد: مادران باید با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت دینی فرزندان خود بکوشند.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی جامع و كاملی برای تمامی انسان‏هاست که در در تمام جوانب زندگی به كمال رسیده بود و به عنوان بهترین مدافع حریم ولایت، در صحنه‏های اجتماعی و سیاسی، حضور داشت.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از 10 نفر از بانوان فعال فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یز تقدیر شد.
 
این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) یزد و  واحد خوهران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا